Εποπτικό υλικό για την Αμυγδαλιά

Standard

Σε λίγο καιρό , όλοι μας, θα δούμε τις ροζ νεράιδες να ανοίγουν τα πέταλά τους. Στους περιπάτους μας θα διασταυρωθούμε μαζί τους και ίσως σταματήσουμε για να αφουγκραστούμε το ξύπνημα της Άνοιξης. Βεβαια, μπορεί και ..βιαστικοί, όπως είμαστε συνήθως να τις προσπεράσουμε…

Σταθείτε λίγο, κόψτε ένα κλαδί και πηγαίνετε στο νηπιαγωγείο με αυτό. Ένα κλαδί, δίνει την αφορμή για πολλές συζητήσεις…

Σας παρουσιάζω τη νεράιδα Αμυγδαλιά

Αμυγδαλίτσα.. τί μας δίνεις;;;

Σας δίνω την καρδιά της ζωής… μέσα από τους καρπούς μου…

Με τους καρπούς μου, μπορείτε να φτιάξετε νόστιμα αμυγδαλωτά γλυκίσματα και…

Αμυγδαλωτά πεντανόστιμα κέικ ή….

Μυρωδάτα λικέρ για τις μαμάδες σας..

Σας φέρνω όμως και αναμνήσεις από πολλά, χαρούμενα παιδικά χρόνια

Τέλος είμαι η Έμπνευση των ζωγράφων και κάθε λογής ποιητών….

(Vincent Van Gogh, almond trees)

( marc almond)

6 responses »

  1. Απίστευτο…. και όμως αληθινό!!
    Καταρχάς έξοχη και ΠΛΗΡΗΣ η “δικιά” σου αφιέρωση στην αμυγδαλιά…έχει πέσει οξεία “αμυγδαλίτιδα” στα blogs της πάρε-ούλας!
    1. Στο δικό μου ,τον Γενάρη…δες γιατί έχει και πλάκα , γράφω στο “ανταπόδοση” για μια αμυγδαλίτσα!
    2. Η σταγόνα…μπες από το blog της από το δικό μου!
    3. Μιχάλης -Κένταυρος, μπες πάλι από το blog μου!
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Μύρισε άνοιξη!
    ΥΓ, θα καταλάβεις τι εννοώ με ΠΛΗΡΗΣ….χι χι χι και ΑΦ
    Α, “καταχωρήθηκες” και επισήμως στο μαγικό λεξικό στο μπλο- γκούλι, ως ΝΒΧ, Νεράιδα Βάσια Χαρταετοί…χι χι χι!

  2. Αλήθεια;;;Τί καλά!!!Αυτό το θέμα της Αμυγδαλιάς, όλο το κυνηγάω στο νηπιαγωγείο και όλο μου ξεφεύγει από του χρόνου, θα ενταχθεί επίσημα, χωρίς δικαιολογίες!!!Είναι τόσο όμοφο θέμα, τόσο αγνό και γόνιμο, όπως η άνοιξη!!!Μπαίνω Καλή Μας Μάγισσα στους συντρόφους, να μοιραστώ την αγάπη μου για την αμυγδαλιά!!!

  3. Και στη δική μου… γειτονιά άνθισαν. Με παραμύθι. :)
    Αυτό το περιτύλιγμα της ΙΟΝ ελπίζω κι εύχομαι να μην αλλάξει ποτέ! Δεν είναι γλυκά εμπνευσμένο;

    Από το Κουτί της Τέχνης ιδέα για το νηπιαγωγείο και όχι μόνο: τα παιδιά βάφουν ποπ κορν ροζαλί και το κολλάνε πάνω σε ξερό κλαδάκι δέντρου, φτιάχνοντας της δική τους αμυγδαλίτσα. Χαριτωμένο; χιχιχι!

Υποβολή απάντησης

