1) Η παιδαγωγικη διάσταση των κινουμένων σχεδίων

Standard

Από την πλευρά της παιδαγωγικής, είναι σήμερα αποδεκτό ότι η συμμετοχή του μαθητή και η δράση του στο πλαίσιο μιας ομάδας εργασίας μπορεί να αποδώσει εξαιρετικά αποτελέσματα στην πορεία του προς τη γνωστική αυτονομία.

Η δημιουργία κινουμένων σχεδίων στο σχολείο είναι μια ομαδική διαδικασία, όπου ποικίλλες ειδικότητες και εκφραστικά μέσα συνδυάζονται για ένα ενιαίο αποτέλεσμα.

Η μεταφορά της διαδικασίας δημιουργίας του κινουμένου σχεδίου σε μια εκπαιδευτική διαδικασία μπορεί να συμβάλλει  στη δημιουργία ενός πλούσιου σε ερεθίσματα περιβάλλοντος μάθησης που ευνοεί τη σύνθεση ποικίλλων δεξιοτήτων και αξιοποιεί την υπάχουσα γνώση.

Συγκεκριμένα η δημιουργία ενός κινουμένου σχεδίου:

–Ενθαρρύνει τη συμμετοχή στην ομάδα ακόμη και μαθητών που μπορεί να θεωρούνται αδύναμοι ή αδιάφοροι.

–Βοηθάει στην ανάπτυξη κοινωνικογνωστικών δεξιοτήτων και στάσεων

–Δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή να γνωρίσει τον εαυτό του, βλέποντάς τον σε αλλληλεπίδραση με τους άλλους.

–Εμπλουτίζει τις στρατηγικές του μαθητή στην επίλυση προβληματικών καταστάσεων.

–Δημιουργεί μοντέλα αποτελεσματικής σύνθεσης ποικίλων εφαρμογών των νέων ψηφιακών μέσων.

ΒιΒλιογραφία

Σιάκας Σ., Η μεθοδολογία ανάπτυξης ενός Animation Εκπαιδευτικού Project, Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός κινηματογραφικού εργαστηρίου δημιουργίας Animation απο ερασιτέχνες κινηματογραφιστές,Φεστιβαλ ταινιών μικρου μηκους δραμας, Δράμα

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s