Χριστουγεννιάτικο στεφάνι

Standard

Χάρτινο Χριστουγεννιάτικο στεφάνι

Υλικά που θα χρειαστείτε

–παλιές εφημερίδες

–συρραπτικό

–πον-πον κατασκευών

–κόκκινο οντουλέ(μεταλλιζέ) χαρτόνι

–Υφασμάτινες κορδέλες( κόκκινη και πορτοκαλί)

–παγέτες ή χάντρες κόκκινες

–κόλλα ψαλίδι

Στρίβετε τις σελίδες εφημερίδας, έσι ώστε να σχηματίσετε ένα μεγάλο φιδάκι. Δουλεύετε με την ίδια διαδικασία 3-4 φορές. Πέρνετε τα φιδάκια και τα ενώνετε μεταξύ τους με το συρραπτικό, έτσι ώστε να σχηματίσετε  ένα στεφάνι. Τυλίγετε την κόκκινη υφασμάτινη κορδέλα γύρω-γύρω απο το στεφάνι και αμέσως μετά την πορτοκαλί. Κόβετε τα κομμάτια του έλατου και των αστεριών, σύμφωνα με το πατρόν που θα βρείτε παρακάτω. Κολλάτε γύρω γύρω απο το στεφάνι τα αστέρια , τα πον-πον, τις κόκκινες παγέτες. Αφήνετε ένα κομμάτι κορδέλας να κρέμεται στο κέντρο του στεφανιού. Σε αυτό το κομμάτι κορδέλας, κολλάτε το κόκκινο έλατο και μερικές στενές κορδελίτσες Και.. έτοιμο. Καλή επιτυχία!!!

πατρόν δέντρου και αστεριού

16 responses »

    • Καλό μου αστροπελέκι, ευχαριστώ ειλικρινά που μου έκανες σχόλιο και που σου άρεσε το στεφανάκι,πιστεύω ότι είναι εύκολο και σχετικά γρήγορο, αναλόγως το δυναμικό των παιδιών!!!Μπορεί να γίνει και ομαδική εργασία με πολλά χρώματα και αρώματα(κανέλες, γλυκάνισος,γαρύφαλλο).Και πάλι ευχαριστώ πολύ!!!

      Μου αρέσει!

  1. Γεια σου! βρηκα το blog απο το astropeleki! Συνχαρητηρια για την καταπληκτικη
    δουλεια σου! να ρωτησω για το στεφανι θελω. θαθελα να το φτιαξουμε με τα παιδια.
    Οταν ανεφερες για τα αρωματα,πως ακριβως? δεν μου παει το μυαλο!
    Γενικα Χριστουγεννα και αρωματα – ενας τελειος συνδυασμος!

    Καλο βραδυ!
    Αντωνια – Γιαννενα

    Μου αρέσει!

    • Γειά σου Αντωνία μου, χίλια συγγνώμη για την ώρα που απαντάω, αλλά τέτοια ώρα χαλαρώνω περίπου καθημερινά!!!Όταν λέω αρώματα, εννοώ τα μπαχαρικά κυρίως κανέλα, γαρύφαλο, γλυκάνισο (όχι σκόνη, αστεράκι),μπαχάρι ολόκληρο.Δηλαδή προκειμένου να χρησιμοποιήσεις χαρτί για να φτιάξεις το αστεράκια, μπορείς να βάλεις μπαχαρικά για να μυρίζει ωραία!!!Φιλάκια πολλά!!!

      Μου αρέσει!

    • Έσφιξα κάπως δυνατά τις κορδέλες και τις στερέωσα με συρραπτικό!!!Εκτός απο κορδέλες, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και χαρτί γκοφρέ σε λωρίδες!!!Επιπλέον, σε ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου λόγια!!!

      Μου αρέσει!

  2. ΑΥΡΙΟ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ( ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΓΡΙΠΗΣ ) ΚΑΙ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ…
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ! ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ!
    ΑΦΟΥ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΝΑ ΚΑΝΩ Κ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΕΝΑ!

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ!

    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!

    Μου αρέσει!

    • Αντωνία μου, χαίρομαι καταρχήν που ανοίγετε!!!Αυτό το πράγμα που κλείνουν τα σχολεία με 4 πυρετούς δεν το έχω καταλάβει ακόμα!!Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε και σου φαίνεται χρήσιμο στη δουλειά!!!Εγώ σε ευχαριστώ που είδες την κατασκευή και τη σχολίασες!!!Φιλιά πολλά και καλές δουλειές. Ξέρω ότι αυτήν την περίοδο είναι πολλές!!!

      Μου αρέσει!

    • Μαρη μου είσαι πολύ ευγενική και καλή!!!Ευχαριστώ για το στεφάνι!!!Κι εμένα μου άρεσε το blog σου πολύ!!!Να το βάλω στα αγαπημένα;;Έχεις και πολύ ωραίες συνταγές!!!Πλησιάζουν και τα πρώτα γενέθλια της κόρης μου και παίρνω ιδέες.

      Μου αρέσει!

  3. Παράθεμα: Χριστουγεννιάτικο στεφανάκι « Astropeleki – Just another star in the webSky

    • Αχ Βίκυ μου Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Θέλω να μεγαλώσει κι εμένα η κορούλα μου να φτιάχνουμε μαζί πραγματάκια, τώρα τα βάζει όλα στο στόμα!!!Καλές γιορτές και σε σένα και εύχομαι το νέο έτος να σου φέρει ότι επιθυμείς!!!

      Μου αρέσει!

  4. Συγχαρητήρια!Πολύ όμορφη κατασκευή κ’ ενδείκνυται ακόμη κ’ για παιδάκια μικρότερης ηλικιάς!Θα τη κάνω με τα παιδάκια μου στο παιδικό σταθμό που δουλεύω!
    Υ.Γ.Συγχαρητήρια κ’ για το blog(το ανακάλυψα από το astropeleki),έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά!Συνέχισε έτσι!!

    Μου αρέσει!

    • Σε ευχαριστώ πάρα πολύ χοντρό μπιζέλι( τι ωραίο όνομα, μου αρέσει πολύ η λιλιπούπολη)!!!Χαίρομαι που σου φαίνεται χρήσιμη η κατασκευή και εύχομαι να περάσετε ωραία με τα παιδάκια σου, όταν θα τη φτιάχνετε!!!Ευχαριστώ παρα πολύ και για τα καλά σου λόγια, εύχομαι να σου φανεί το blog χρήσιμο και στο μέλλον!!!Φιλάκια!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

