Editorial #7

Standard

Καλοί μου φίλοι γειά σας και χαρά σας!!

Αύριο είναι παραμονή πρωτοχρονιάς, άρα και μέρα περισυλλογής, για κάποιους τουλάχιστον, για όσα έγιναν τη χρονιά που πέρασε!!Κάποιοι μάλιστα, ονόματα δε λέμε, αισθανονται μια μελαγχολία, μια καταθλιψη για όσα πέρασαν, για τα χρόνια που περνάνε για αυτά που θα μπορούσαν να γίνουν, αλλά τί κρίμα πάλι δεν έγιναν!!!Δύσκολα τα πράγματα….

Όμως, υπάρχει και ή άλλη πλευρά των πραγμάτων, η αισιόδοξη, ή τουλάχιστον η λιγότερο μίζερη.Μη μασάτε φίλοι μου, το νέο έτος θα είναι όμορφο, και εξαρτάται απο σας!!!Τα πάντα εξαρτώνται απο μας, το μόνο που χρειάζεται είναι να σηκωνόμαστε απο τον καναπέ και να μην αφήνουμε να περνάνε έτσι οι μέρες…

Αλλά… Τα ξέρετε, τί σας τα λέω!!!Καμιά φορά μια επανάληψη στην αισιοδοξία χρειάζεται, έτσι για να μην ξεχνιόμαστε! Πολλά τα προβλήματα, πολλοί απλήρωτοι λογαριασμοί, κάρτες….κλπ θα μου πείτε, που καιρός για διαβάσματα, βόλτες και χαμόγελα.Δεν ήταν καλά, παλιότερα, που περνούσαμε με όσα είχαμε, χωρίς να το παίζουμε πλούσιοι;;;Για αναρωτηθείτε!!Εγώ πάντως πάντα περνούσα ωραία χριστούγεννα, χωρίς να παίρνουν οι γονείς μου καταναλωτικά!!!Τα προβλήματα λοιπόν, εμείς τα δημιουργούμε!!!Γι αυτό χαλαρώστε και δείτε λίγο με άλλο μάτι τη φάση γενικώς.

Όλα θα πάνε καλά!!!Να έχετε μια καταπληκτική χρονιά. Σας εύχομαι να είναι τόσο ανέμελη, όσο η γιάνγκα που χορεύουν ο Τζανετάκος με τη Γώγου, απο το μια τρελή-τρελή οικογένεια!!!


8 responses »

  1. ΤΕΛΕΙΟ!!!! Καταπληκτική η ανάρτησή σου! Απόλυτα αισιόδοξη όπως εύχομαι να είναι και ολόκληρη η νέα χρονιά σου! Πολύ το χάρηκα το βιντεάκι! χιχι!
    Να είσαι πάντα καλά! Καλή προετοιμασία για το πάρτυ της μικρούλας σου και μην ξεχάσεις να κρατήσεις όσο πιο πολλά αναμνηστικά μπορείς από αυτές τις ξεχωριστές και πολύτιμες στιγμές!
    Φιλιά!

    Μου αρέσει!

    • Ευχαριστώ πάρα πολύ καλη μου Άντρια!!!Νομίζω μια γιάνγκα θα μας φέρει μια αισιόδοξη χρονιά και ένα πλατύ χαμόγελο!!!Ευχαριστώ για τις ευχές σου για την προετοιμασία, εύχομαι να πάνε όλα καλά!!!Φιλάκια πολλά!!!!

      Μου αρέσει!

  2. Βάλια μου , καλή χρονιά να έχεις και να χαίρεσαι την πανέμορφη ζουζού σου και την οικογένειά σου!!!
    Να περάσετε καλά στο πάρτυ και όταν η Μυρτώ σου θα σβήνει το πρώτο της κεράκι κάνε εσύ μια ευχή αντί για αυτή! Να την δεις όπως επιθυμεί !
    Φιλιά από τη βροχερή (once more…) Κέρκυρα

    p.s. μην απορήσεις για την ώρα που θα αναρτηθεί το σχόλιο….Περνώ τη δική μου νύχτα περισυλλογής… :Ρ

    Μου αρέσει!

  3. Βάλια χρόνια πολλα και καλή χρονία . Να χαίρεσαι την οικογένεια σου και την κορούλα σου. Ελπίζω να ξεκουράστηκες και να γέμισες τις μπαταρίες σου για να μας ενημερώνεις και να μας δείχνεις καινούρια πράγματα. Φιλία Μαρίνα

    Μου αρέσει!

  4. Γειά σου Μαρίνα μου!!!Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και για την κόρη μου ιδιαιτέρως!!!Εύχομαι κι εσύ να έχεις μια υπέροχη χρονιά, όπως τη θές, και να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!!Υγεία και δημιουργία είναι το σύνθημα για φέτος και ελπίζω να το ακολουθήσω!!!Και πάλι ευχαριστώ, τα σέβη μου!!!

    Μου αρέσει!

    • Χρονια πολλα για την κορουλα σου. Να ειναι παντα υγιης και ευτχισμενη. Τι ματαρες είναι αυτες που εχει. Ελπιζω να την συναντήσω συντομα και απο κοντα.

      Μου αρέσει!

      • Μαρίνα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ, είσαι πολύ καλή!!!Εύχομαι να συναντηθούμε σύντομα να τη γνωρίσεις απο κοντά!!!Είναι πολύ ζωηρή και τσαχπίνα!!!Εμείς μπορεί να έρθουμε Αθήνα προς το τέλος του μήνα. Άμα έρθετε κι εσείς Πύργο, για καμιά εκδρομούλα, όποτε μπορείτε, θα τα πούμε, οπωσδήποτε!!!Φιλάκια Πολλά!!!

        Μου αρέσει!

Σχολιάστε

