Πάρτι γενεθλίων, μέρος δεύτερο, «η εκτέλεση»

Standard

Όπως υποσχέθηκα και σε προηγούμενη ανάρτηση το θέμα πάρτι γενεθλίων συνεχίζεται εδώ!!!Αφού οργανώθηκαν όλα, όπως τα είχαμε σκεφτεί,ήρθε η μέρα να γιορτάσουμε το γεγονός που με σημάδεψε και θα με σημαδεύει σε όλη μου τη ζωή. Τα πρώτα γενέθλια της κόρης μου με συγκίνησαν αφάνταστα. Μου ήρθε στο μυαλό η εικόνα της γέννας, όλος αυτός ο πόνος και η ανακούφιση, όταν άκουσα το κλάμα της!! Γεννήθηκε μικρή, λιποβαρής σχεδόν, αλλά ήταν ζωηρή και όμορφη-ποια μάνα δε βλέπει όμορφα τα παιδιά της!!Είναι εξαιρετικό το γεγονός ότι η φύση σε προετοιμάζει τόσο, ώστε μόνο εσύ- η μάνα να ξέρεις τις ανάγκες του παιδιού σου!!!Τότε λοιπόΝ, που γέννησα, ξαφνικά, όλα άλλαξαν!!Απο το ποιό απλό πράγμα , ως το πιο σύνθετο.

Είναι δυνατόν να μη γιορτάσω , μετα από όλα αυτά, τα γενέθλια της κόρης μου;;Μπορεί να μην καταλαβαίνει ακόμα, αλλά θα πώ το κλασσικό και κλισε, όταν θα γίνει και εκείνη μητέρα θα καταλάβει πόσο σημαντικό είναι να γιορτάζει τα γενέθλια του παιδιού της!!Η μέρα που γεννάς σε κάνει δημιουργό!! Βγαίνει απο μέσα σου, άνθρωπος με τα όλα του.Νιώθεις ότι είσαι σημαντική!!!

Μακρυγόρησα, το καταλαβαίνω…και περνώ στο παρασύνθημα… στις φωτογραφίες δηλαδή!!!

Χαρούμενη και ευτυχισμένη η Μυρτώ περιμένει τα παιδάκια, να έρθουνε στο πάρτι της, εν τ ω μεταξύ τσεκάρει και τον ήχο!!!

Προηγουμένως, οι γονείς, πιτζαμωμένοι, ακόμα, συννενοούνται για το στολισμό…Μπαλόνια, ανεμόμυλοι, αφίσσες του πάρτι κλπ!!!

Είχαμε φουσκώσει κι άλλα μπαλόνια , τα οποία  βάλαμε και στην είσοδο, αλλά δεν φαίνονται!!!

Οικογενειακή φωτο..

Η τούρτα της Μυρτώς…

φου…..

Παιχνίδι στην κούνια-μπέλα

Η Μυρτώ  after party

Έτσι λοιπόν, οργανώθηκαν τα πρώτα γενέθλια, λείπουν οι φωτογραφίες απο τα φαγητά … γιατί άραγε…

Χρόνια Πολλά μωρό μου,

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!!!

2 responses »

  1. Να είναι πάντα υγιής, πάντα γελαστή, να έχει όλα τα αγαθά στη ζωή της και να`ναι η καρδιά της γεμάτη από την αγάπη που θα προσφέρει και θα της χαρίζουν!! Και χίλιες ακόμα ευχές για μια ζωή ονειρεμένη! Μακάρι πάντα να είστε δεμένες, να την καμαρώνεις και να τη βοηθάς να ανακαλύπτει και να αναπτύσσει τις κλίσεις και τα ταλέντα της για να`ναι δημιουργική και ευτυχισμένη!
    Με πολλή αγάπη και δυο γλυκά φιλιά ένα σε κάθε μαγουλάκι!
    Είστε μια πανέμορφη οικογένεια, φτου φτου φτου!:-)

    Μου αρέσει!

    • Άντρια μου, τί καλή που είσαι!Τι συγκινητικά σχόλια είναι αυτά!!!Σε ευχαριστούμε πολύ απο τα βάθη της καρδιάς μας για τα υπέροχα λόγια σου!!!Κι εγώ σου εύχομαι κάποτε να αποκτήσεις ένα παιδάκι, γιατί τελικά το παιδί σου δείχνει, ότι στη ζωή τίποτα δεν αξίζει ,αν δε χαμογελάς!!!Σε ευχαριστούμε και πάλι!!!Τα σέβη μου και φιλάκια πολλά!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

