Ο σκιέρ…. της Λένας π., και της Ιωάννας Κ.,

Standard

Μέχρι στιγμής, είμαι πολύ ευχαριστημένη απο τις συνεργασίες μου στο νηπιαγωγείο. Οι συναδελφοι που έχω δουλέψει μαζί τους, είναι όλοι εξαιρετικοί και δεν έχω κανένα παράπονο. Μάλιστα, έχω μάθει πάρα πολλά απο αυτούς κι έτσι τους είμαι ευγνώμων. Εδώ σας παρουσιάζω το σκιέρ.. της Λένας και της Ιωάννας, με τις οποίες δουλεύαμε στο 5ο νηπιαγωγείο Πύργου!!!

Είναι πολύ γλυκούλης…

Υλικά που θα χρειαστείτε:

–Λευκό κάνσον

–Ξυλομπογιές

–Δυο καλαμάκια για σουβλάκια

–Δύο γλωσσοπίεστρα (θα τα βρείτε στα φαρμακεία)

–Κόλλα-ψαλίδι

Σχεδιάζετε, κόβετε και κολλάτε τα κομμάτια, σύμφωνα με το πατρόν που θα βρείτε παρακάτω. Βάφετε το σκιέρ με τις ξυλομπογιές.Έπειτα, περνάτε στα χεράκια τα καλαμάκια για σουβλάκι και κολλάτε με ρευστή κόλλα στα ποδαράκια τα γλωσσοπίεστρα. Ο σκιέρ είναι έτοιμος για τη βόλτα του στη χιονισμένη πλαγιά… Καλή επιτυχία

Το πατρόν που μου έδωσαν τα κορίτσια το έχασα και το ξαναβρήκα απο το περιοδικό Παράθυρο στην Εκπαίδευση του παιδιού, τεύχος 55

Πατρόν σκιέρ σε φυσικό μέγεθος

4 responses »

    • Αντωνία μου καλή χρονιά με υγεία και χαρά!!!Χαίρομαι που σου άρεσε ο σκιέρ της Λένας και της Ιωάννας!!!Και εγώ όταν μου τον έδειξαν τα κορίτσια μου άρεσε πάρα πολύ!!!Εγώ σε ευχαριστώ για τα σχόλια σου!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

