Μάσκες (ημιπροσωπίδες) με χάρτινα πιάτα Β μέρος

Standard

Υλικά που θα χρησιμοποιήσετε:

–Χάρτινα πιάτα

–Ακρυλικά χρώματα σε μαύρο, κόκκινο και κίτρινο χρώμα (πωλούνται και σε σωληνάρια μικρά)

— φτερά

–γκλίτερ γκλού

–παγέτες

–πούλιες

— Υφασμάτινες κορδέλες

Σε αυτή την κατασκευή εργαζόμαστε, όπως θέλουμε, αφού μπορούμε να κάνουμε όποιο χαρακτήρα μας αρέσει, χωρίς να σκοτιζόμαστε με τα πατρόν. Εδώ παρουσιάζονται τρεις χαρακτήρες: Ο Ινδιάνος, Η γάτα, και η Ινδή Βασίλισσα. Βάφουμε τα χάρτινα πιάτα , όπως θέλουμε και έπειτα σκεφτόμαστε, τί θα μπορούσε να είναι η μάσκα μας. Αν , ας πούμε, είναι ένα κουνελάκι προσθέτουμε στο χάρτινο πιάτο αυτιά. Εγώ στη γάτα πρόσθεσα αυτιά και στόλισα τη Μάσκα μου με πούλιες, παγέτες και γκλίτερ γκλού. Ομοίως έκανα και με τις υπόλοιπες δύο μάσκες. Κανένας κόπος ιδιαίτερος! Μπορούμε να αποφασίσουμε το θέμα των μασκών με τα παιδιά.Η κατασκευή ενδείκνυται , κυρίως, για μεγάλο αριθμό παιδιών σε ένα τμήμα!!!Καλή επιτυχία!!!

6 responses »

  1. Αχ και αυτό θέλω να το κάνω με τα παιδιά!!!! Το είχα δει από πέρσυ, μάσκες με πιάτα, αλλά δεν είχα προλάβει να το πραγματοποιήσω. Φέτος θα γίνει!!!!!
    Και οι τρεις μάσκες είναι υπέροχες!!!!

    Μου αρέσει!

    • Αστροπελέκι μου ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου άρεσαν και χαίρομαι που μου κάνεις τόσο όμορφα σχόλια εσύ! εσύ που μοιράζεσαι μαζί μας τόσα όμορφα πράγματα:χειροτεχνίες, δουλειές, άρθρα, όλα!!!Και πάλι ευχαριστώ!!!

      Μου αρέσει!

  2. Πωπω εδώ εχεις έναν θησαυρό!!!!!! Ας είναι καλά λοιπόν η ΚΜαςΜαγισσούλα που σε ανακάλυψα!!!!!
    Συγχαρητήρια για όλα αυτά που κάνεις και τα μεταφέρεις και σε κάτι άσχετους με αυτά σαν κι εμένα!!!!
    Καλώς σε βρήκα (και χαίρομαι πολύ γι αυτό)!!!!

    Μου αρέσει!

  3. Χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσουν Αριάδνη μου!!! Και εγώ χαίρομαι πολύ που σε βρήκα, γιατί αυτά που γράφεις είναι πολύ κατατοπιστικά για τις μικρομανούλες, όπως εμείς!!!Έχω αρκετά ερωτήματα να σου κάνω εν καιρώ και μάλλον θα στα γράψω σε μήνυμα, γιατί στα σχόλια, θα σου φάω πολύ χώρο!!!Φιλιά Πολλά!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

