Λουλούδια στην τάξη!

Standard

Το καλό μου Αστροπελέκι, μου υπενθύμισε την αγάπη μου για το χάρτινο πιάτο. Καταρχήν δείτε την ανάρτησή της, γιατί είναι πολύ όμορφη. Μία αντίστοιχη ιδέα, έχω να προτείνω και εγώ, αλλά κάπως διαφορετική. Ιδού λοιπόν τα λουλούδια που φτιάξαμε κάποτε στην τάξη:

Υλικά που θα χρειαστείτε:

–Χάρτινα πιάτα, μεσαίου μεγέθους

–Διάφορα χαρτόνια κάνσον με ή χωρίς μοτίβα

–Οντουλέ χαρτόνια για τα κοτσάνια

–τέμπερες, πινέλα

–μπόλικη χαρτοταινία για τον τοίχο

Βάφετε τα χάρτινα πιάτα και τα αφήνετε να στεγνώσουν! Σχεδιάζετε τα πέταλα, τα κόβετε, τα βάφετε και τα συρράπτετε στα χάρτινα πιάτα. Κολλάτε μακριές λωρίδες από οντουλέ χαρτόνι για τα κοτσάνια και βάζετε φυλλαράκια. Γύρω-γύρω κόβετε και κολλάτε με χαρτοταινία πεταλούδες και ο τοίχος μύρισε άνοιξη!!! Καλή Επιτυχία!!!


Σχολιάστε

