Πασχαλίτσες για τα παράθυρα της τάξης σας!

Standard

Υλικά που θα χρειαστείτε:

–Χαρτόνια κάνσον σε μαύρο, λευκό, πράσινο, κίτρινο, και πουά

–λεπτοί μαρακαδόροι (μαύρος και κόκκινος) για να τονίσετε τα χαρακτηριστικά στις πασχαλίτσες

–γκλίτερ γκλου

–κόλλα, ψαλίδι

Αντιγράφετε τα πατρόν που θα βρείτε παρακάτω και τα μεταφέρετε στα χαρτόνια που προαναφέρονται. Κόβετε τα κομμάτια και τα κολλάτε σύμφωνα με τη φωτογραφία. Τονίζετε τα χαρακτηριστικά της κάθε πασχαλίτσας με λεπτούς μαρκαδόρους και περνάτε τα περίγραμματα χεριών και ποδιών με γκλίτερ γκλού. Αν θέλετε πλαστικοποιείτε τις πασχαλίτσες για να σας κρατήσουν περισσότερο χρονικό διάστημα!!! Καλή Επιτυχία!!!

3 responses »

  1. Εγώ είμαι λίγο μικρή αλλά μου αρέσουν πολύ οσα έχεις φτιάξει μεχρι τώρα. Αυτό που έχεις κάνει εδώ σίγουρα θα το πω στο δάσκαλό μου να το φτιάξουμε στην τάξη μου…

    Μου αρέσει!

    • Κι εμένα τα λαζαράκια μου άρεσαν πάρα πολύ!!!!!!!!
      Είναι και ωραία ιδέα από άποψη κατασκευών αλλά δεμένη παράλληλα με τα έθιμα του τόπου..Εξαιρετική δουλειά.Μπράβο στην Ιωάννα!!!!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

