Έκθεση Ζωγραφικής Αθανασίας Ξενοστάθη!

Standard

Σε μια μικρή πόλη, όπου ζω και αναπτύσσομαι σαν φυτό πολλές φορές από την απραξία, δεν γίνονται πολλά πράγματα για να ξυπνήσουν τις όποιες ανησυχίες μου. Γίνονται τόσα, όσα χρειάζονται για να περιμένω με αγωνία την επόμενη φορά…

Δεν μου αρέσει να ζω με την αγωνία για την επόμενη φορά… Πότε θα αρχίσει το επόμενο κάμερα ζιζάνιο;;;Του χρόνου…

Πότε θα πάμε θέατρο;;Το καλοκαίρι στο φεστιβάλ Ολυμπίας κλπ

Πότε θα ακούσουμε καμιά συναυλία;; Αμα δεν πας Αθήνα, περίμενε το καλοκαιράκι..

Και που θα τρέχω εγώ με μωρό παιδί στην Αθήνα να βλέπω παραστάσεις, εκθέσεις ζωγραφικής, κινηματογραφικά έργα κλπ, κλπ;;; Ε;;;Που;;;

Τα παραπάνω, είναι μια μιζέρια που αρνούμαι τόσα χρόνια να δεχτώ και πιστεύω ότι μένω αλλού, για να μην πάθω κατάθλιψη.

Κι όμως σε αυτήν την Πόλη, ζουν καλλιτέχνες, κάνουν και εκθέσεις ζωγραφικής και μάλιστα πολύ ενδιαφέρουσες!!!

Ηταν μια λάμψη στο θολο τοπίο.Είναι μια λάμψη μέσα στο θολό τοπίο. Η έκθεση ζωγραφικής της Αθανασίας Ξενοστάθη είναι γεγονός και λαμβάνει χώρα στο Δημαρχείο Πύργου.. Θα διαρκέσει μέχρι τις 29 Απριλίου, Όσοι περαστικοί, κάντε μια βόλτα αξίζει πραγματικά τον κόπο!!!

Πήρα το μωρό στο καρότσι και πήγα και μου άρεσε, τόσο πολύ.Τα έργα που μου άρεσαν περισσότερο ήταν αυτά που είχε χρησιμοποιήσει την τεχνική του κολλάζ. Ανάγλυφα έργα, βιωματικού χαρακτήρα, νόμιζες ότι θα σου μιλούσαν.

Η Ζωγράφος ήταν παρούσα και μας εξηγούσε τα έργα, το μωρό έδειχνε τους πίνακες…Ήταν μια Κυριακή  όμορφη..σαν τους πίνακες της Αθανασίας Ξενοστάθη!! Μετα τις 29 Απριλίου η έκθεση θα συνεχιστεί, στον Έσπερο, στην Πάτρα!!!

2 responses »

  1. Στον Πύργο είναι λίγο δύσκολο να έρθω για την έκθεση ζωγραφικής μα στο μπλογκ σου θα έρχομαι συχνά πυκνά γιατί μου αρέσει.
    Καλημέρα και ένα φιλί στο σβερκάκι του, όπως έλεγε η γιαγιά μας για τα μωρά.

    Φιλιά θαλασσένια.

    Μου αρέσει!

  2. Ξέρω ότι πέφτει λιγάκι μακρυά η έκθεση, αλλά για τους κατοίκους είναι μια ανάσα!Περιμένουμε βέβαια το καλοκαιράκι όπου θα υπάρχουν διάφορες εκδηλώσεις με πρώτη και καλύτερη τη γιορτή της μουσικής που διεξάγεται πρώτη φορά στην πόλη, εμείς ως χαρταετοί, ελπίζουμε στα καλύτερα!!!Επιπροσθέτως σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια θαλασσένια μου, βεβαίως θα δώσω φιλάκι στο σβερκάκι!!!Φιλάκια!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

