Editorial#18

Standard

Γειά σας, αγαπημένοι και αγαπημένες, τί νέα;; Εγώ μια χαρά, γιατί αποφάσισα τελεσίδικα να μην ξαναδω ειδήσεις και να ενημερώνομαι μόνο για τα τοπικά νέα του νομού Ηλείας, όπου κατοικώ, τα οποία μεταξύ μας, έχουν μεγαλύτερη πλάκα. Έχουν γέλιο, πως να το κάνουμε. Έτσι βλέπω ειδήσεις τοπικών καναλιών και την ώρα των αθηναικών ειδήσεων παίζω κουζινικά με την κόρη μου. Τους βαρέθηκα και δεν με ψήνουν με τίποτα!Προτιμώ να δώ ζουζούνια παρά δημοσιογράφους…

Επιπλέον, πήγε η κόρη μου σχολείο…αμέεε!!! Δύσκολη μέρα, η πρώτη. Όχι για τη Μυρτώ, για μένα. Η Μυρτώ, τα κατάφερε μια χαρά, παρόλο που δέχτηκε ένα μαλλιοτράβηγμα με το καλημέρα σας…Αποχωρίστηκα για πρώτη φορά το παιδί μου, για δύο ώρες σήμερα και ένιωθα ότι κάτι μου έλειπε. Κάπνισα αρκετά, παρόλο που το έχω ελαττώσει αισθητά.Πήρα τηλέφωνο, πάνω στο μισάωρο την παιδαγωγό της. Έκανα πράγματα που έλεγα ότι δε θα έκανα ποτέ.Και πάνω από όλα…έκλαψα, κλάψαμε και οι δύο γονείς δηλαδή!!!Όταν την πήρα την έσφιγγα τόσο που πόνεσε και με έσπρωχνε. Νομίζω τελικά ότι το άγχος του αποχωρισμού που διάβαζα τόσα χρόνια στα βιβλία δεν αφορά μόνο στα παιδιά, αλλά και στους γονείς..

Και λοιπόν η πρώτη μέρα του σχολείου τελείωσε! Θα έρθουν και άλλες…..και άλλες,τόσες που ήσουν τις φανούν ατέλειωτες…

6 responses »

  1. Αχ μανούλες…. και εγώ θυμάμαι το αντίθετο, ήθελα να ησυχάσω λίγο και πήγα τον Κωνσταντίνο «σχολείο» κλάμα αυτός… μια βδομάδα καθόμουν στα σκαλάκια απ’ έξω για να αισθάνεται ασφάλεια! Βλέπεις είχα σπίτι άλλα παιδιά 15 και 11 χρονών….Τώρα θα δω με τον Αλέξανδρο που τον Σεπτέμβρη θα πάει πρώτη φορά νήπιο!
    ΑΦ σε όλους σας!

    Μου αρέσει!

    • Καλή Μας Μάγισσα αυτό το κλάμα οταν φεύγει η μαμά με σκότωσε, αλλά αντιστάθηκα, δεν πήγα πίσω δεν έκανα ακρότητες και δε δυσκόλεψα τις δασκάλες. Μόνο έκλαιγα! Μετά συνήλθαμε οικογενειακώς και σήμερα είδαμε το θέμα με μεγαλύτερη ψυχραιμία!
      Και για το θεμα του παππού, μου έδωσες μια καταπληκτική ιδέα για μια ανάρτηση το καλοκαίρι με θέμα τις ρίζες μου, ένα γενεαλογικό δέντρο. Η όλη ιδέα ταιρτιάζει και με τη σημερινή ημέρα: Παγκόσμια ημέρα των μουσείων.. ¨ολοι κρύβουμε ένα μικρό μουσείο σπίτι μας. Θα κάνω μια εξερεύνηση το καλοκαίρι στο πατρικό μου σπίτι, όλο και κάτι θα ξεθάψω.ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!!

      Μου αρέσει!

  2. Κι εσύ;;;; Κι εσύ;;;; Εσύ δε θα ‘πρεπε, καλέ! Εγώ έφτασα να πω στις μαμάδες των πρωτακίων μου το Σεπτέμβρη «μην ανησυχείτε, τ’ αφήνετε σε καλά χέρια!».

    Άντε, δε σε μαλώνω άλλο 🙂 Καλή… σταδιοδρομία! Πότε θα σου πει «μάνα, βοήθα για τη βαλίτσα και ετοιμάσου για ταξίδι εγγραφής στο Πανεπιστήμιο», δε θα το καταλάβεις!!! 😀 Σε άγχωσα; χιχιχιχι!

    φιλάκια

    Μου αρέσει!

    • Μαριλία μου, αλήθεια, ούτε που το φανταζόμουνα! ϊσα-ίσα που έλεγα και σιγά τί θα πάθει σχολείο θα πάει και τα τοιαύτα! Αλλά την ώρα που έφυγα και την άφησα, έπαθα σοκ και άρχισα να κλαίω.Η Μυρτώ, από την άλλη μια χαρά τα πέρασε, έπαιξε με τα παιχνιδάκια, χόρεψε βγήκε και στον κήπο!Σήμερα είμαι καλλίτερα, δεν κλαίω και η Μυρτώ είναι ακόμα πιο χαλαρή, για να δούμε…Φιλιά πολλά!!!

      Μου αρέσει!

  3. Άντε, και εις ανώτερα, σε δημοτικά και πανεπιστήμια! Τελικά, έχω την εντύπωση πως το άγχος αποχωρισμού είναι μεγαλύτερο για τους γονείς παρά για τα παιδιά (απ’ ότι ακούω, δεν έχω ακόμη δικές μου εμπειρίες!). Τα παιδιά θα κλάψουν λίγο στην αρχή αλλά κάποια στιγμή θα παίξουν, θα ξεχαστούν. Ο γονιός όμως…. δεν μπορεί να ξεχαστεί! Πολλά φιλιά και καλή προσαρμογή!

    Μου αρέσει!

  4. Ναι-ναι πρόβατό μου, έτσι, όπως τα λες, η μικρή μια χαρά παίζει εκεί με τα παιχνίδια και με τα παιδάκια, εγώ έφαγα την ήττα, χαχαχα!!!Ελπίζω πως την επόμενη εβδομάδα θα είμαι πιο χαλαρή!!!Ευχαριστούμε πολύ, φιλάκια και σε σένα!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

