Ένας Ανεμόμυλος για την Ισαβέλλα-Μαρία!

Standard

Η Ισαβέλλα-Μαρία, φίλη της κόρης μου βαφτίζεται την Κυριακή. Είναι το αγαπημένο μου Ιζάκι, το ζουμερό! Έπρεπε λοιπόν να φτιάξω κάτι δικό μου, σε σχέδιο δικό μου χωρίς πατρόν από βιβλία. Έπρεπε, γιατί της το χρωστάω, μιας και δεν θα πάμε στη βάφτισή της για επαγγελματικούς λόγους. Η κάρτα είναι η εξής:

Υλικά που θα χρειαστείτε:

–χαρτόνι κάνσον σε σιέλ, ροζ, καφέ και ροζ καρο

–κόλλα,ψαλίδι

–κουμπί κατασκευών

–γκλίτερ γκλου

Κόβετε τα κομμάτια από το πατρόν , που θα βρείτε παρακάτω και τα μεταφέρετε στα χαρτόνια που αναφέρονται! Φτιάχνετε το σπιτάκι του ανεμόμυλου και…

…για να φτιάξετε τα φτερά του μύλου παίρνετε τη μία από τις δύο γωνίες που σχηματίζονται από το κόψιμο, τις φέρνετε στο κέντρο και τις κολλάτε. Αφού τις κολλήσετε, τοποθετείτε πάνω το κουμπάκι κατασκευών και έτοιμος ο ανεμόμυλος της Ισαβέλλας-Μαρίας! Να ζήσει το πουλάκι μου. Καλή σας επιτυχία!!!

Σχολιάστε

