Φραουλίτσα!

Standard

Βρισκόμαστε στα τέλη Μαϊου! Είναι η εποχή που στη Νέα Μανωλάδα Ηλείας βγαίνουν οι κόκκινες και ζουμερές φράουλες, έτοιμες για να τις καταναλώσουμε και να φτιάξουμε τα γλυκά μας. Σήμερα το πρωί εμφανίστηκε από το σπίτι ο παππούς της κόρης μου και κουβαλούσε ένα καφάσι φραουλίτσες…Τί θα τις κάνω;;;Υπάρχουν δύο υποθέσεις στο μυαλό μου: Ή θα τις μοιράσω, ή θα τις κάνω μαρμελάδα και θα τις μοιράσω…Κυριακάτικα όμως πού θα βρώ ζάχαρη;;;Θα περιμένω μέχρι αύριο. Ως τότε θα σας παρουσιάσω μια φρουτένια κατασκευή, εύκολη και γρήγορή για να την κάνετε στο νηπιαγωγείο.

Υλικά που θα χρειαστείτε:

–Αφρώδες χαρτί σε κόκκινο και πράσινο, θα το προμηθευτείτε από βιβλιοχαρτοπωλεία και καταστήματα παιχνιδιών.

–παγέτες και πούλιες κίτρινες και χρυσαφί

–γκλίτερ γκλου πράσινο

–κόλλα, ψαλίδι

Κόβετε τα κομμάτια της κατασκευής από το πατρόν που θα βρείτε παρακάτω. Μεταφέρετε τα κομμάτια στο αφρώδες υλικό. Κόβετε τα κομμάτια και τα κολλάτε μεταξύτους. Πάνω στο κόκκνο κομμάτι κολλάτε παγέτες και πούλιες. Στολίζετε το πλαίσιο του κοτσανιού με γκλίτερ γκλου, πράσινο. Εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμιποιήσετε κόκκινο και πράσινο κάνσον χαρτόνι και κίτρινες δαχτυλομπογιές..Καλή Επιτυχία!!!


4 responses »

  1. Λίγο πιο κάτω από την βεράντα μου ,φύτρωσαν μόνοι τους κάτι μικροί θάμνοι με μικροσκοπικές φραουλίτσες…σαν τα νυχάκια της Μυρτούλας σου…η κάθε μια έχει το άρωμα μιας ντουζίνας από τις φράουλες του εμπορίου!
    ΑΦιλάκια….
    ΥΓ. Τι γίνεται με το Internet του παππού;

    Μου αρέσει!

  2. Άλλο πράγμα το φυσικό!!!Αγριοφράουλες είναι;;;Καλή Μας Μάγισα είσαι πολύ τυχερή που ζείς στο κτήμα και απολαμβάνεις τέτοιες μυρωδιές!!!!
    ¨οσο για τον παππού, είναι στάσιμη η κατάσταση. Να προχτές που ήρθε επίσκεψη από εδώ να δεί το παιδί, με τη μητέρα μου και τον αδελφό μου, μου ζητούσε πάλι να του γράψω για τον εκτυπωτή.
    Πρέπει του λέω να πειραματιστείς με τον υπολογιστή γιατί τα χαρτιά χάνονται και μετά πάλι θα μου ζητάς να στα γράψω…χαχαχαχαχ που θα πάει θα μάθει..
    ΦΑΣΜΑ, ΦΑΣΜΑ, ΦΑΣΜΑ!!!

    Μου αρέσει!

  3. Τελικά τις φράουλες τις κάναμε πολτό και τις βάλαμε σε παγοκυψέλες!!!Πάντως ευχαριστώ γιατί θα χρειαστώ ζάχαρη για το επόμενο καφάσι που θα μας φέρει ο παππούς. Φιλάκια!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

