Αριθμοσκουλήκι!!!

Standard

Το αιθμοσκουλήκι, ταιριοάζει στη γωνιά των μαθηματικών. Δεν έχει πατρόν γιατί κόβετε κύκλους, ημικύκλια, εξάγωνα και οβάλ για τα μάτια.

Υλικά που θα χρειαστείτε:

–Χαρτόνια κάνσον σε διάφορα χρώματα, κυρίως περισσεύματα.

–Κόλλα ψαλίδι

–αυτοκόλλητα για κλασέρ

–κόλλα, ψαλίδι

Κόβετε τα σχήματα, όπως βλέπετε στην εικόνα και τα αφήνετε στην άκρη. Σε περισσεύματα χαρτονιών, σχεδιάζετε αριθμούς και τους κόβετε. Έπειτα κολλάτε τους αριθμούς πάνω στους κύκλους και αν θέλετε τους πλαστικοποιείτε.

Για το πρόσωπο του σκουληκιού κολλάτε τα σχήματα (εξάγωνα, ημικύκλια και οβάλ). Χρησιμοποιείτε και τα αυτοκόλλητα, αν θέλετε, για να δείχνετε ποιός είναι ο αριθμός!!!

Καλή Επιτυχία!!!

8 responses »

  1. Τέλειο Βάλια μου! Το αγάπησα το αριθμοσκουληκάκι σου!! Θα στρωθώ να το φτιάξω κι αυτό! Ελπίζω οτι στην επόμενη φάση θα είμαι μέσα. Χρειαζόμουν μια ιδέα για τους αριθμούς κι αυτή ήταν η καλύτερη!!! Καλή αρχή από αύριο! Εύχομαι να είσαι γερή και δυνατή να έχεις μια υπέροχη σχολική χρονιά!
    Φιλιά!

    Μου αρέσει!

  2. Ευχαριτώ πολύ, πολύ!!!Εύχομαι να πάνε όλα καλά με την τοποθέτηση και να μην ταλαιπωρηθείς. Να είσαι κοντά στο σπί τι σου!!!Το αριθμοσκουλήκι, το είδα στην τάξη της συναδέλφου Ιωάννας και το έφτιαξα «με δικά μου λόγια». Χαίρομαι που σου φαίνεται χρήσιμο!!!
    Τώρα εγώ προσπαθώ να φέρω παιδιά στο σχολείο για να το κρατήσω ανοιχτό. Στο χωριό που είμαι έχω μόνο 4 γραμμένα και προσπαθούμε να γράψουμε και παιδάκια από άλλο χωριό, το οποίο δεν έχει σχολείο. Ελπίζω να ανοίξει. Γιατί κάθε χωριό δικαιούται ένα σχολείο, ας είναι με λίγα παιδάκια, κάποτε, ίσως, έρθουν κι άλλα. Κρίμα να κλείνουν τα σχολεία. Επίσης αν κλείσει χάνω την οργανική μου και με τοποθετούν, όπου βρουν κενο από το χωριό που είμαι και δωθε. Αχ , ας ανοίξει να ξεαγχωθώ λιγάκι!!!
    Φιλάκια Πολλά!!!

    Μου αρέσει!

  3. Βάλια μου σ`ευχαριστώ!!! Εύχομαι να πάνε όλα καλά και για σένα και για τα παιδάκια που δικαιούνται ένα σχολείο! αχ και με λίγα παιδιά θα μπορείς να κάνεις υπέροχα πράγματα! τυχερά όσα θα σε έχουν!!!
    Φιλάκια σε σένα και την κορούλα σου!

    Μου αρέσει!

  4. Ένα παρόμοιο σκουλήκι που λες, είχα φτιάξει πέρσι με τους μήνες και στα κυκλάκια έγραψα τα ονόματα των παιδιών που έχουν γενέθλια κάθε μήνα! Δεν το είχα σκεφτεί με αριθμούς, είναι πολύ ωραία ιδέα! Καλή σχολική χρονιά (να σου ευχηθώ και στο «μπλογκο-σπίτι» σου!) και καλό κουράγιο! Πολλά φιλιά!

    Μου αρέσει!

  5. Ευχαριστώ για το κουράγιο καλό μου πρόβατο!!! εγώ έχω κάνει ένα τρενάκι γενεθλίων που έχει 3 φωτογραφίες, είναι έρημο. Το βλέπω χωρίς επιβάτες και νευριάζω.. Που θα πάει θα συμμορφωθώ με την κατάσταση!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

