Κατασκευές της Συναδέλφου Ελένης Σ

Standard

Ευτύχησα να έχω κάποια στιγμή την Ελένη προισταμένη στο 5ο νηπιαγωγείο Πύργου. Έμαθα πολλά από αυτήν και δεν την αδικώ που επέμενε να μείνω έγκυος και να κάνω παιδί. Δικαιώθηκε και είδα τη ζωή με άλλο μάτι.  Σε αυτήν την ανάρτηση, δυστυχώς, θα αδικήσω κάπως τις δουλειές της, διότι από λάθος δεν άλλα ξα τη ρύθμιση στη φωτογραφική μηχανή και βγήκαν οι φωτογραφίες ασπρόμαυρες. Άλλη φορά θα είμαι προσεκτική. Παρουσιάζω λοιπόν κάποιες ιδέες της Ελένης για τις γωνιές του νηπιαγωγείου.

Ελπίζω στο μέλλον να είμαι πιο προσεκτική με τις ρυθμίσεις της φωτογραφικής μηχανής!!!

2 responses »

    • Για το μόνο που λυπάμαι πολύ είναι που έχω τραβήξει τις φωτογραφίες ασπρόμαυρες και δεν φαίνονται σωστά. Η Ελένη κάνει πολύ ωραίες δουλειές με τα παιδιά και θα έχω πληρέστερο ρεπορτάζ σε λίγο καιρό!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

