Εβδομάδα εαυτού

Standard

Την εβδομάδα που μας πέρασε ασχοληθήκαμε εκτενώς, με τον εαυτό μας. Πώς μας λένε, τί μας αρέσει, ποια είναι η οικογένειά μας, ποιο είναι το αγαπημένο μας παιχνίδι, τί σημαίνει το όνομά μας!!!!

Φτιάξαμε ταυτότητες με τα αποτυπώματα των δακτύλων μας, τα οποία είναι, βεβαίως τα μοναδικά στον κόσμο.

Φτιάξαμε καρδούλες με τη σημασία των ονομάτων μας.

Φέραμε στην τάξη το αγαπημένο μας παιχνίδι, παίξαμε με αυτό, ανταλλάξαμε παιχνίδια μεταξύ μας.

Φτιάξαμε κατασκευές με παλάμες και πατούσες

Μιλήσαμε για τα συναισθήματα, παίξαμε με αυτα.. Με κάρτες.

Παίξαμε το παιχνίδι του καθρέφτη.

Αναρωτηθήκαμε πως αισθάνεται η Μόνα Λίζα. Παραδόξως όλοι απάντησαν ότι χαμογελάει και αισθάνεται ωραία, τίποτα το αμφιλεγόμενο.

Λουλούδια με τα αγαπημένα μας

-Αγαπημένο χρώμα

-Αγαπημένο παιχνίδι

-Αγαπημένο φαγητό

-Αγαπημένοι φίλοι

-Αγαπημένοι συγγενείς

Καρδούλες, τί σημαίνει το όνομά μου!!!

Ταυτότητες πλαστικοποιημένες με

-Όνομα

-Ηλικία

-Χρώμα ματιών

-Δακτυλικό αποτύπωμα

Αποτυπώματα παλάμης με τέμπερα

Παλαμοπεταλούδα με κομμένες παλάμες από χρωματιστά χαρτόνια

Ταρανδάκια με παλάμες και πατούσες

Κόψαμε , απο διάφορες γραμματοσειρές γράμματα, τα συνθέσαμε  και φτιάξαμε το όνομά μας!!!

Δεντράκι με παλάμες. Το δεντράκι αυτό, δεν το κάναμε την εβδομάδα που μας πέρασε, αλλά την πρώτη, την εβδομάδα γνωριμία ή προσαρμογής, που λέμε. Όμως ταιριάζει με κατασκευές για το θέμα του εαυτού, οπότε παρουσιάζεται εδώ!!!

14 responses »

  1. Γεια σου Βαλια μου!!! Καλα,απιστευτο!! ολα ενα & ενα!!
    Σκεφτομουν να κανω κατι αναλογο (βεβαια δεν ειμαι σε νηπιαγωγειο)
    αλλα θελω να δεθουνε & να γνωριστουνε παραπανω τα παιδακια μου!
    Αν μπορεις γινεται να μου δωσεις την φωτοτυπια της ταυτοτητας?
    Απο βιβλιο ειναι,ε?

    Ευχαριστω!! να περνας καλα ,τα λεμε! 🙂

    Μου αρέσει!

  2. Θα στο στείλω με μειλ, για να μην το δημοσιεύσω εδώ κι εχω πρόβλημα με τα πνευματικά δικαιώματα του συγγραφέα!!!Σε ευχαριστώ πολύ για τις καλές σου τις κουβέντες!!!Φιλάκια Πολλά!!!

    Μου αρέσει!

  3. Γεια σου Βαλια κι από μένα, συγχαρητήρια για όλες τις δραστηριότητες ,είναι πολύ όμορφες πραγματικά!!!! Μπορώ να σου ζητήσω μία χάρη; εγώ κάνω την πρακτική μου σε παιδικό σταθμό κι αυτή την βδομάδα δουλεύουμε για το σώμα.Αν μπορεις γινεται να μου στείλεις κι εμένα την φωτοτυπια της ταυτοτητας? Θα σου ήμουν ευγνώμων. Σε ευχαριστω και καλή συνέχεια!!!!

    Μου αρέσει!

  4. KAΛΗΣΠΕΡΑ ΒΑΛΙΑ, ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΛΛΑ
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ Κ ΕΓΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΧΑΡΗ ΟΠΟΤΕ ΒΡΕΙΣ ΧΡΟΝΟ , ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΗΝ ΦΩΤΟΤ. ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 28Η ΟΚΤ ΝΑ ΚΑΝΩ Κ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ… ΤΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ Ε??? ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΟΥΥΥΥΥΚΛΑ…..

    Μου αρέσει!

  5. Πολύ ωραίο blog με ενδιαφέρουσες ιδέες! αυτή την εβδομάδα δουλεύω το θέμα αυτό και μου φαίνεται πως θα … «κλέψω» την ιδέα σου με τα λουλουδάκια- παρουσίαση του εαυτού μου!!

    Μου αρέσει!

    • Δανάη ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και ανταποδίδω βεβαίως για το δικό σου όμορφο και πολύχρωμο ιστολόγιο!!!Και βέβαια να κλέψεις, διότι κι εγώ «κλεμένα» τα έχω. απλώς τα φτιάχνω κάθε φορά αλλιώς, αναλόγως το μαθητικό δυναμικό και τα υλικά. Να είσαι καλά!!!

      Μου αρέσει!

  6. Πηγαίνω στο δημόσιο ιεκ πυργου για βοηθός βρεφονηπιοκομου κι ψάχνω να βρω εποπτικο υλικό μουσικοκινητικες δραστηριοτητες με θέμα την άνοιξη μήπως ξέρετε που μπορώ να βρω

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

