Φροστυ

Standard

Τώρα τελευταία η κόρη μου τραγουδάει συνεχώς το Φρόστυ, το χιονάνθρωπο. Έτσι λοιπόν, έφτιαξα κι εγώ δύο Φρόστυ για να παίζει.. Βέβαια θα κρατήσω τα κομμάτια του πατρόν για να κάνω την κατασκευή με τα παιδάκια μου στο σχολείο..

Εύκολη κατασκευή ακόμη και για πολλά παιδάκια. Μπορείτε, αν θέλετε να λιγοστέψετε τα κομμάτια, αν ας πούμε έχετε να κάνετε με 25 ή 27 παιδιά. Εγώ που φέτος δουλεύω με τρια, δεν έχω πρόβλημα με τα κομμάτια, τα δουλεύω όλα σε όλες τις κατασκευές.

Υλικά που θα χρειαστείτε:

–λευκό κάνσον

–δύο κομμάτια τσόχα, πορτοκαλί και πράσινο (αν δεν έχετε τσόχα μπορείτε  να χρησιμοποιήσετε κανσον σε οποιοδήποτε χρώμα)

–ματάκια κατασκευών

–γκλίτερ γκλου κόκκινο και ματ χρυσο

–κουμπάκια και λουλουδάκια κατασκευών-εγώ χρησιμοποίησα για λουλουδάκια κάτι κομμάτια από παλιά παπούτσια της κόρης μου.

–κόλλα, ψαλίδι, μαρκαδόρος κόκκινος λεπτός για τα χαρακτηριστικά στο πρόσωπο.

και το πατρόν εδώ:


Σχολιάστε

