Φωτορεπορτάζ για το ανθρώπινο σώμα-μέρος δεύτερο

Standard

Από τη στιγμή που ξεκινήσαμε την ενότητα για το ανθρώπινο σώμα, όλο κάτι έχουμε να κάνουμε. Βγαίνουν συνεχώς δραστηριότητες. Εδώ οι χαρταετοί παρουσιάζουν το δεύτερο μέρος δραστηριοτήτων.

Αφού λοιπόν, φτιάξαμε τα περιγράμματα των σωμάτων μας αποφασίσαμε στο σημείο που αναρτήσαμε τις εργασίες να κάνουμε τη γωνιά του ιατρείου. Το υλικό για τη γωνιά μας το έδωσε η υπεύθυνη του προγράμματος που έχουμε διαλέξει.

Παίξαμε παιχνίδια με τις αισθήσεις! Ξεκινήσαμε με γεύση και όσφρηση:

Φτιάξαμε πίνακα με τις γεύσεις που δοκιμάσαμε

Διαβάσαμε:

Σε ότι αφορά την όραση, παίξαμε παιχνίδι μνήμης με τα μάτια:

Σε ότι αφορά την ακοή , ακούσαμε διάφορους ήχους από τα cd του σύγχρονου νηπιαγωγείου και προσπαθήσαμε να τους αναγνωρίσουμε:

Βρήκαμε δραστηριότητες από το παρακάτω βιβλίο και παίξαμε με τα μπαλόνια, χρησιμοποιώντας διάφορα μέλη του σώματός μας:

Αντιγράψαμε καρτέλες και τις βάλαμε στα σωστά μέλη , από τα περιγράμματα των σωμάτων μας.

Κάναμε ένα φύλλο εργασία αντιστοίχισης χρησιμοποιώντας κάρτες για βοήθεια

Διαβάσαμε ποιήματα για την υγειινή του ανθρώπινου σώματος, τα οποία λέμε κάθε μέρα στην παρεούλα μας:

Το πρώτο είναι της Αντιγόνης Μεταξά:

Μολις σηκωθώ τρέχω να πλυθώ

Πλένω πρόσωπο, χεράκια και τα άσπρα μου δοντάκια

Πλένομαι καλά και ύστερα απαλά, η μανούλα με σκουπίζει και ωραία με χτενίζει

Δε φοβάμαι εγώ, διόλου το νερό, μπαίνω μέσα στο μπανάκι να πλυθώ με σαπουνάκι.

Και το άλλο είναι του Βαγγέλη Ηλιόπουλου:

Σαπούνι δεν μπορώ

να βλέπω ούτε λεπτό

για νερό ούτε να ακούσω τα μαλλιά μου δε θα λούσω

Λάσπη χώματα και σκόνη

πόσο τα αγαπώ!

Βρώμικος όλη την ημέρα, θέλω να γυρνώ.

Οι λεκέδες και οι ψύλλοι, οι καλύτεροί μου φίλοι

με βρώμικα δόντια μένω

ούτε για αστείο δεν τα πλένω

Κάποια μέρα στο παιχνίδι

με τα άλλα τα παιδιά

άρχισα να αναρωτιέμαι γιατί φεύγουν μακριά;;

Μου φωνάζουν δυνατά και μου λένε αυστηρά:

«Σα γουρούνι έχεις γίνει, θα πλυθείς μα τί θα γίνει:»

Για το μπάνιο προχωρώ

με σαπούνι και σφουγγάρι.

Χωρίς φίλους δεν μπορώ..

και τους έκανα τη χάρη!

Καταλήξαμε στα δόντια, αλλά επειδή το θέμα είναι μεγάλο, αποφασίσαμε να ασχολιόμαστε κάθε Παρασκευή, με την προϋπόθεση να πάρουμε οδοντόβουρτσα και να πλένουμε κάθε μέρα τα δόντια μας πρωί και βράδυ!!!

Κάναμε λοιπόν ένα κολλάζ με τροφές που είναι κατάλληλες και ακατάλληλες για τα δόντια!!!

Επέται συνέχεια με τα δόντια!!!!!!!!

2 responses »

  1. Χαρταετέ;) αν κάνετε κατασκευή για δόντια βάλε ανάρτηση να πάρουμε καμιά ιδέα ή ακόμα κι αν δεν κάνετε και ξέρεις κάτι από παλιά εσύ. Φιλική παραγγελιά;p Συνεχίστε ακάθεκτοι. Το πάτε τέλεια!

    Μου αρέσει!

    • Γειά σου Μυρτώ!!!!!Ευχαριστούμε Πολύ για τα καλά σου λόγια. Ξεκινάμε δειλα-δειλά τα δόντια, είπαμε να κάνουμε μία με δύο δραστηριότητες κάθε Παρασκευή, για να προχωρήσουμε λίγο το χειμώνα που τον παρατήσαμε τελείως.Έχω χειροτεχνίες στο μυαλό μου, αλλά , δυστυχώς, δεν είναι κάτι το καινούργιο.Είναι το λυπημένο και χαρούμενο δοντακι, ο κάστορας με την οδοντόβουρτσα…θά ψάξω, όμως και όλο κάτι θα κάνουμε με τα μικράκια μου!!!!!!!!Και πάλι ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!!!!!Καληνύχτα και Καλή Εβδομάδα!!!!!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

