25 Μαρτίου-κατασκευές…

Standard

«Βάλε κατασκευές για την 25η». Μου λένε οι συνάδελφοι. «Βρε παιδιά δεν τις έχω ολοκληρώσει», λέω εγώ..Αργώ καμιά φορά τις αναρτήσεις το ξέρω και τις βάζω , κατόπιν εορτής, αλλάαααα, πάνω από όλα Η Μυρτώ, είμαι και μαμά βρε παιδιά δεν μπορώ κάθε μέρα να μπαίνω στους χαρταετούς..Εξάλλου οι χαρταετοί υπάρχουν για να με ταξιδεύουν στους αιθέρες, όχι για να με ζορίζουν…

Τέλοσπάντων έκανα μερικές κατασκευές με τα λιλιπούτεια μου και σας τις παρουσιάζω:

τα τσαρούχια-μας βγήκαν λίγο ντίσκο αυτή τη φορά, αλλά τα παιδιά ήθελαν να τα στολίσουν με ότι υλικά έβρισκαν πάνω στο τραπέζι..

Κολοκοτρώνηδες σε βαμμένο με λαδοπαστελ χαρτονάκι κατασκευών.

Σε λίγο θα σαρώσω και τα πατρόν..


3 responses »

    • Χίλια ευχαριστώ και έχω ξεχάσει να γράψω πολλά συγχαρητήρια για το πανέμορφο ιστολόγιο σας, τραγουδήσαμε και τα κάλαντα της χελιδόνας που προτείνατε, όλα τέλεια, μπράβο!!!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

