Πάσχα έρχεται…

Standard

Στα νηπιαγωγεία γίνεται ένας αναβρασμός , συζητήσεις, φωτοτυπίες, περιοδικά , αποκόμμτα..Τί κάρτα να κάνουμε με τα παιδιά, τί λαμπάδα, τί καλάθι..

Μου αρέσει όλη αυτή η προετοιμασία..Κι αν είχα και συναδέλφους στο σχολείο που δουλεύω θα ήταν ακόμη καλύτερα..Όμως φέτος είμαι μόνη κι έρημη, σαν τη καλαμιά στον κάμπο…

Δεν πειράζει , τί να κάνουμε..Προετοιμάζω το υλικό μαζί με τα παιδάκια μου, τα τρία..Τη Διονυσία, τον Αρμάντο και τη Μαρία-Νίκη..

Εδώ παρουσιάζονται κάποια φύλλα εργασίας, τα οποία αν τα επεξεργαστείτε μπορείτε να σχεδιάσετε εικοσάλεπτες δραστηριότητες, στα εικαστικά, μαθηματικά, γλώσσα, γραφή. Πχ υπάρχει παρακάτω ένα σταυρόλεξο..

Πιστεύω ότι το σταυρόλεξο είναι δύσκολο, οπότε το δουλεύω σε μεγάλα χαρτόνια ομαδικά και τα παιδιά ζωγραφίζουν τις παραστάσεις. Υπάρχουν, βέβαια και κάποια παιδιά που τα καταφέρνουν αλλά.. ομαδικά   το διασκεδάζουμε και ξαφνικά η άσκηση γίνεται παιχνίδι..

Λοιπόν, φέτος διαλέξαμε αυτά τα φύλλα εργασίας και τα παρουσιάζουμε εδώ:

Τα παραπάνω φύλλα προέρχονται από τα βιβλία:


10 responses »

  1. Καλησπέρα! Ανακάλυψα πρόσφατα το blog σου και πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί! Καταπληκτική δουλειά! Είμαι και εγώ νηπιαγωγός 🙂 Ήθελα να σε ρωτήσω για ένα βιβλιαράκι. Αυτό με την πασχαλίτσα. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον, αλλά δεν υπάρχει στα βιβλιοπωλεία. Θα ήθελα να σε παρακαλέσω αν γίνεται να μας βάλεις και άλλα φύλλα εργασίας από εκεί. Θα ήθελα πάρα πολύ να έχω ένα αντίγραφο του. Ελπίζω να μην σε κουράζω και συγνώμη που παίρνω το θάρρος να στο ζητήσω. Σε ευχαριστώ θερμά, Χριστίνα

    Μου αρέσει!

    • Γειά σου Χριστίνα μου καλωσόρισες στο ηλεκτρονικό μου σπίτι!!!!!Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!!!Το βιβλιαράκι με την πασχαλίτσα το έχω πάρει από το lidl-απίστευτο;; κι όμως αληθινο..Τώρα που θα βγάλει πασχαλινά περνα καμια βόλτα. Θα ανεβάσω κι άλλα, αλλά ίσως αργήσω, μάλλον την Παρασκευή ή μες στο σαββατοκύριακο, ελπίζω να μην καθυστερήσω, θα προσπαθήσω σίγουρα!!!

      Μου αρέσει!

  2. Καλημέρα! Σε ευχαριστώ πάρα, πάρα πολύ! Κοίταξα σε ένα lidl που είναι σχετικά κοντά μας, και ενώ έχουν φέρει κάποια πασχαλινά, για το συγκεκριμένο δεν γνώριζαν κάτι. Κοίταξαν και σε ότι περιμένουν την ερχόμενη εβδομάδα και δεν υπάρχει. Δεν πειράζει… Πάντως σε ευχαριστώ πάρα πολύ και πάλι! Χριστίνα

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

