Καλάθια κοτοπουλάκια

Standard

Παλαιότερα, δεν καθόμουνα να ασχοληθώ και πολύ με τα καλαθάκια των παιδιών…πιο πολύ με ενδιέφερε να κάνουμε διάφορα πασχαλινά παιχνίδια. Φέτος που τα παιδιά στο χωριό είναι ελάχιστα και δυστυχώς δεν ενδιαφέρονται τόσο για τα πασχαλινά παιχνίδια, ασχολήθηκα με τα καλαθάκια

Κοτοπουλάκια λοιπόν:

Χρειάστηκα:

Δυο χαρτόνια κίτρινα οντουλέ

χαρτόνι κάνσον πορτοκαλί

γκλίτερ γκλου

πούλιες κόκκινες και χρυσές για μάτια

χόρτο κατασκευών σε φυσικό χρώμα

και εδώ το πατρόν:

Και του χρόνου με υγεία!!!!!!

11 responses »

    • Να είσαι καλά Ελισάβετ σε ευχαριστώ πολύ, ελπίζω να ψιλοβοηθάω, αν έχεις κι εσύ να προτείνεις κάτι , μη διστάσεις γιατί εδώ στην μπλογκογειτονιά η μία παίρνει ιδέες από την άλλη!!!!

      Μου αρέσει!

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙ. ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΣΟΥ ΤΙΣ ΣΤΕΙΛΩ, ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    Μου αρέσει!

    • Κανένα πρόβλημα για το λάθος! Τιμή μου , γιατί το Αστροπελέκι με τις δραστηριότητες, τη διάθεση και τη γενναιοδωρία της έχει τιμήσει τον κλάδο μας και έχει βοηθήσει πολλές συναδέλφους! Κανε αντιγραφή επικολλήση των φωτογραφιών στο σχόλιο σου και θα σε παρουσιάσω εγώ σε ανάρτηση με το όνομά σου και τις δραστηριότητές σου, φιλάκια!!!!!!

      Μου αρέσει!

  2. Καλέ, τι όμορφα τα κοτοπουλάκια – καλαθάκια! Όλα είναι πολύ όμορφα, αλλά αυτά με κέρδισαν!
    Άντε και του χρόνου! Πολλά φιλιά και καλές κατασκευές!

    Μου αρέσει!

  3. Ενταξει καλες οι κατασκευες αλλα δεν υπαρχει και κατι το ουαου. Βαλε και αλλες κατασκευες πιο εντυπωσιακες. Και φυγε αυτη την μεγαλη φωτογραφια εκεινου του παιδιου δεν φαινετε ωραια η ολη εικονα. Κατα τα αλλα καλη η ιστοσελιδα σου!!!! βαζω 6 στα 10 με αγαπη. Περιμενω βελτιωση!!!

    Μου αρέσει!

    • Γειά σου μαράκι και χρόνια Πολλά!!! Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σου.
      Να ξέρεις ότι οι κατασκευές που μπαίνουν εδώ δεν έχουν σκοπό να εντυπωσιάσουν κανένα και ειδικά εσένα που δεν έρχεσαι και με τις καλύτερες προθέσεις. Μπαίνουν για να μοιραστώ τις ιδέες μου με συναδέλφους και να μου πουν και εκείνοι τις δικές τους, για ανταλλαγή δηλαδή, αν γίνομαι κατανοητή. έτσι κι αλλιώς δε δήλωσα ποτέ καλλιτέχνης, νηπιαγωγός είμαι.
      Δεύτερον, μακάρι να μπορούσα να μεγενθύνω περισσότεροτη φωτογραφία της κόρης μου και να φαίνεται εντονότερα…
      Αν δε σου αρέσει απλώς μην παρακολουθείς το ιστολόγιο. Αλλά κάποια από αυτές τις μέρες θα αλλάξω τη γραμματοσειρά, αν σε ενδιαφέρει.
      Και για να τελειώνω το ιστολόγιο είναι δική μου υπόθεση και βάζω ότι μου αρέσει, ότι με αντιπροσωπεύει και ότι με εκφράζει και σε όποιον αρέσουμε..όσο για τους βαθμούς τί να σου πω, δε με αφορούν και τόσο πολύ.
      Α! Το ιστολόγιο είναι αφιερωμένο, εξ αρχής στη Μυρτώ, την κόρη μου, τη φωτογραφία που λες να βγάλω με άσχημο τρόπο και λυπάμαι γι αυτό.

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

