Γιορτάζω αύριο!!!!

Standard

Φέτος γιορτάζω πανηγυρικά!!!!Πέρυσι η κόρη μου δεν καταλάβαινε και πολλά για τη γιορτή της μητέρας, αλλά εχθές που σχόλασε από το σχολείο μου έδωσε δώρο και μου είπε: Παρτο λουλουδάκι, που γιορτάζεις, μαμά.

Η δασκάλα τους στον παιδικό σταθμό που πηγαίνει τους έφτιαξε πανέμορφα λουλουδάκια με γκοφρέ και σύρμα πίπας-«Εχει και χρυσόσκονη», τόνισε η Μυρτώ!!!!!

Εμείς στο σχολείο φτιάξαμε καρτούλες:

Και καρτούλες-πασχαλίτσες, μιας και ασχολούμαστε με τα έντομα:

και τα πατρον εδώ:



4 responses »

  1. χρόνια πολλά Βάλια μου!
    σε σένα, την Έφη και τη Μαρίνα (τα φιλαράκια μου)
    Σας βλέπω απο κοντά και καταλαβαίνω τον αγώνα που δίνετε για να μεγαλώσετε σωστούς ανθρώπους…Τι όμορφο όμως…
    να είστε καλά!
    Φιλάακιαα!

    Μου αρέσει!

    • Ελενάκι σου απάντησα, αλλά δεν καταχωρήθηκε, σου ξαναγράφω λοιπόν. Ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά και να μας δίνεις καμιά συμβουλή, διότι εγώ τουλάχιστον δε αντιλαμβάνομαι πολλές φορές τα αυτονόητα..
      Θα κάνω και μια επιπλέον ανάρτηση για το «Έλα-Έλα, με περισσότερο φωτογραφικό υλικό!!!!!!!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

