Τελευταίες μέρες

Standard

Χάθηκα διότι προετοίμαζα τη γιορτή. Συνήθως γράφω στο ιστολόγιο τα σαββατοκύριακα που έχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο, φέτος όμως οι πρόβες γίνονταν τα σαββατοκύριακα διότι λάμβαναν μέρος τα περισσότερα παιδιά του χωριού και από δημοτικό και από γυμνάσιο. Εχθές τελειώσαμε με το καλό , οπότε μου έμεινε σήμερα χρόνος να γράψω.

Λοιπόν το σκηνικό μας στηρίχτηκε σε τραπέζια, διότι δεν είχαμε ταμπλω. Δεν είναι και ότι καλύτερο, αλλά βοήθησε τα παιδιά να συγκεντρωθούν περισσότερο, από ότι στις πρόβες.

Λίγο πριν τη γιορτή φτιάξαμε και γυαλιά ηλίου με τα παιδιά. Μου μοιάζουν λίγο με αυτά του Elto John στα 70s.

και το πατρον εδώ:

2 responses »

  1. Καλέ, τι ωραία τα γυαλιά σας! Μου αρέσουν τρομερά, θα έλεγα (σίγουρα και στον Έλτον 😉 ). Επίσης, και το σκηνικό είναι πανέμορφο. Εύγε! Πολλά φιλιά!

    Μου αρέσει!

    • Ευχαριστούμε καλόμου πρόβατο!!!!!Τα γυαλιά, ναι, πολύ αστεία τα ευχαριστηθήκαμε. Τώρα το σκηνικό, εμένα δε μου άρεσε, στήθηκε τσάκα-τσάκα λόγω βροχής και τρέμαμε μήπως φύγουν οι κατασκευές από τον αέρα..πολύ καρφίτσα έπεσε..Τέλοσπάντων, του χρόνου καλύτερα!!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

