Λίγο ακόμα καλοκαίρι..

Standard

Όχι δε χάθηκα, ούτε τα βρόντηξα. Αλλά αφιέρωσα το καλοκαίρι μου στην οικογένειά μου και κυρίως στο παιδί μου. Το καλοκαίρι είναι μια παιδική εποχή , όπως και να το κάνεις. Γι αυτό και οι ενήλικες ανανεώνονται και παίρνουν δυνάμεις. Παίρνουν δυνάμεις απο την ξάπλα στην ομπρέλα τους και θυμούνται-ίσως τα καλοκαίρια με τα κουβαδάκια στις αμμουδιές. Έτσι κι εγώ. Έζησα ξανά τα παιδικά μου χρόνια με τα κουβαδάκια της κόρης μου. Θυμήθηκα τις βουτιές μου, τότε που έπινα με τη σέσουλα το αλμυρό νερό, μέχρι να μάθω…Λίγο καλοκαίρι ακόμα και συνεχίζουμε..Ελπίζω πιο δημιουργικά απο πέρυσι, για να δούμε..

2 responses »

  1. Καλά να περνάς Βάλια μου και να γεμίζεις τις μπαταρίες σου…ο χειμώνας θα είναι ζόρικος για όλους…αλλά εδώ είμαστε να εμψυχώνουμε ο ένας τον άλλο! 😉
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! :)))

    Μου αρέσει!

    • Ναι Καλή Μας Μάγισσα εδώ θα είμαστε να τα λέμε..Τί να γίνει ήδη τα ζόρια βαραίνουν τις πλάτες μας, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε….Με πολλά ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ όλα θα πάνε καλά!!!!!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

