Αυτό ήταν. Ένα σαββατοκύριακο και τέλος..

Standard

Για το επόμενο σαββατοκύριακο μιλάω που θα είναι και το τελευταίο των διακοπών μας. Βέβαια θα υπάρξουν και τα κορυφαία σαββατοκύριακα στη θάλασσα με τα πρωτοβρόχια. Εκείνα..που έξω βρέχει και βροντάει και είμαστε κλεισμένοι μέσα, τρώγωντας τα σπόρια από τα ηλιοτρόπια και αγναντεύοντας τη φουρτουνιασμένη θάλασσα. Εκείνα με τα φύκια που μαζεύονται ολοένα και περισσότερα και φτάνουν μέχρι το άσπρο σπιτάκι μας…Θα βλέπω τη θάλασσα και θα δουλεύω τα χαρτόνια μου. Πριν ξεκινήσουν όλα αυτά, ή ακόμα πριν τελειώσουν θα κάνω μια αναδρομή για να θυμάμαι το χειμώνα και να περιμένω με ανυπομονησία το ερχόμενο καλοκαίρι..

Είχαμε γέλια

παιχνίδια στη θάλασσα και στην αυλή

παιχνίδια στον παιδότοπο

είδαμε απο κοντά τα παιχνίδια της φύσης

Ηλιοβασιλέματα

αντικείμενα

φαγητό

party


φάτσες

καπέλα

πάω να ξεσκονίσω τα βιβλία από την άμμο, να τα επιστρέψω στη βιβλιοθήκη και θα επιστρέψω και στο ιστολόγιο.

Αυτές τις εικόνες παίρνω στη βαλίτσα του χειμώνα θα τις βλέπω και θα περιμένω….

 

4 responses »

  1. Βάλιαααα μουυυ καλό Φθινόπωροοο , σιγά σιγά ..και ας μην θέλουμε να το αποδεχθούμε..θα μας βρει εκείνο!!!Κράτα και συ τις υπέροχες εικόνες σου γιατί ο φετινός χειμώνας προβλέπεται βαρύς….

    Μου αρέσει!

  2. Καλή επάνοδο θα ευχηθώ σ’ όλη την οικογένεια των χαρταετών!
    Οι φωτό σου, μίλησαν μόνες τους…
    Πολύ μου αρέσουν τα μακριά μαλάκια της γαλανομάτας! 😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια ακόμα λίγο καλοκαιρινά! :)))

    Μου αρέσει!

    • Ευχαριστούμε Καλή μας Μάγισσα!!!!!!Τα μαλλάκια είναι η αλήθεια θέλουν λίγο κόψιμο στις άκρες, αλλά κι εμένα μου αρέσουν πολύ διότι επιτέλους πιάνονται ωραίες κοτσίδες!!!!!!!Αφφφφφφφφφφφφφφφφ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

