Τρεις σελιδοδείκτες

Standard

Όπως ανέφερα και στην προηγούμενή μου ανάρτηση, ξεσκόνισα τα βιβλία μου από την άμμο και επέστρεψα τα περισσότερα στη βιβλιοθήκη, αφού τα διάβασα απνευστι-που λένε τα καυτά μεσημέρια του Αυγούστου.

Ψάχνοντας να βρω ιδέες για νέες προτάσεις , έπεσα πάνω σε αυτό το βιβλιαράκι, το οποίο περιέχει κατασκευές από χαρτί με την τεχνική του διπλώματος. Προσπάθησα λιγάκι να μπω στο κλίμα, δεν τα καταφερα εντελώς, όμως..

Οι σελιδοδείκτες μου βγήκαν, κάπως έτσι..

η τεχνική όμως άλλα λέει:

Όπως και να χει, είτε επιλέξετε να φτιάξετε τους σελιδοδείκτες με τον τρόπο της εικόνας, είτε με το λάθος τρόπο το δικό μου, Καλή επιτυχία!!!!

4 responses »

  1. Πιτσίνα, κάθομαι σε αναμμένα καρφιά. Περιμένω με αγωνία τις αποσπάσεις, είμαι αλλού. Κάθομαι και φτιάχνω, χωρίς λόγο. Ούτε τη τάξη θα έχω ξέρω, ούτε πόσα παιδιά..Φτιάχνω έτσι για να φτιάξω…Άσε

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

