Κατασκευές και δραστηριότητες για την έναρξη σχολικής χρονιάς!!!

Standard

Αν και μετά τα τελευταία γεγονότα με τα μισθολόγια , δεν έχω καμία διάθεση για δημοσιεύσεις, εντούτοις θεωρώ ότι οι δραστηριότητες πρέπει να μοιράζονται..Έτσι λοιπόν την προηγούμενη εβδομάδα οι τάξεις του 5ου νηπιαγωγείου Πύργου, οργανώθηκαν και παρουσιάζουν:

Από το τμήμα της Ελένης λοιπόν:

Επίσης η Ελένη προτείνει πολύ ωραίες τόμπολες ταύτισης:

Από το τμήμα της Κατερίνας , Π: 

Από το δικό μου και της Μαρίας τμήμα:

12 responses »

  1. Συγκινήθηκα πολύ, γιατί δούλεψα στην ίδια τάξη, πριν από 6 χρόνια, με τη Τζένη. Ήταν και για την Ελένη, η πρώτη της χρονιά. Από τότε έχω να έρθω στον Πύργο, που λατρεύω. Τώρα ζω στις Σέρρες. Φιλιά στην Ελενίτσα. Πολύ ωραία η δουλειά σου.

    Μου αρέσει!

    • Γειά σου Αριάδνη!!!!Άν δούλεψες με τη Τζένη πρέπει να πέρασες απλώς καταπληκτικά και να γέλασες πολύ!!!!!Θα δώσω τα χαιρετίσματα με πολλή αγάπη. Να είσαι πάντα καλά!!!!!!!Εδώ λοιπόν θα μαθαίνεις τα νέα μας συνολικά και αν θέλεις περιμένουμε και τα δικά σου και τα σχόλια σου και ότι θέλεις!!!!!Φιλάκια Πολλά!!!!!

      Μου αρέσει!

  2. Γειά σου Βάλια…Πολύ όμορφες οι κατασκευές σας – ευφάνταστες και στο πνεύμα της ανακύκλωσης πολλές από αυτές. Δύσκολη χρονιά φέτος από κάθε άποψη. Εμείς για πρώτη φορά είπαμε στους γονείς να φέρουν ό,τι έχουν από το σπίτι τους ( παλιά επιτραπέζια, παλιά βιβλία ) και προσπαθούμε να δουλέψουμε με όσα υλικά έχουν απομείνει. Και πλέον ούτε κι εμείς δεν θα μπορούμε να συνεισφέρουμε όπως κάναμε ως τώρα, ( τα περισσότερα βιβλία στο σπίτι μου είναι παιδικά ) με τα νέα μέτρα και τις περικοπές. Τουλάχιστον έχετε καλή συνεργασία – αυτό είναι τόοοοσο πολύτιμο και δεν μπορεί να μας το πάρει κανείς!!!

    Μου αρέσει!

    • Η αλήθεια είναι Έφη μου ότι το ψαλίδι είναι πραγματικά μεγάλο και όντως δε θα μπορούμε να συνεισφέρουμε, όπως κάναμε , μέχρι τώρα. Βέβαια η καλή συνεργασία είναι το παν , μιας και ανταλλάσσουμε ιδέες και υλικό, οπότε δεν αγοράζουμε πολλά βιβλία. Έφη μου, τί να κάνουμε θα την παλέψουμε..Ευχαριστούμε για τα θετικά σχόλια και την ενθάρρυνση, τη χρειαζόμαστε διότι έχουμε αρχίσει και παραμιλάμε για τα οικονομικά!!!Φιλάκια Πολλά!!!

      Μου αρέσει!

  3. καταπληκτικες δουλειες!! μπραβο!!! να ρωτησω πως μπορω να φτιαξω το ποστερ με τις εικονες για τη σωστη συμπεριφορα στη ταξη απο που πηρατε τις εικονες??
    (συμπεριφερομαι σωστα??)

    Μου αρέσει!

    • Γειά σου Πέγκυ Καλή σου μέρα. Τις εικόνες η συνάδελφος Κατερίνα τις πήρε από το βιβλίο: Συμπεριφέρομαι σωστά των εκδόσεων άγκυρα. Είναι πολύ ωραιο βιβλίο και άρεσε πολύ στα παιδιά. Έχει μέσα κανόνες, τρόπους συμπεριφοράς κλπ. Φιλιά!!!!

      Μου αρέσει!

      • Επίσης αν έχεις κάπου παλιά Εμείς κι ο κόσμος όλο και κάτι θα βρεις! έχω βρει και σε περιοδικά ένθετα σε εφημερίδες»ζουζούνια» για κανόνες συμπεριφοράς, αλλά σε άσχετη φάση!!!

        Μου αρέσει!

Σχολιάστε

