ανθρώπινο σώμα β μέρος

Standard

Ο χρόνος τρέχει ανελέητα, οι δουλειές εντός και εκτός σπιτιού είναι διαρκής Μαραθώνιος, είναι και το ενιαίο μισθολόγιο που ήρθε και μας σακάτεψε….Δεν υπήρχε χρόνος και διάθεση για αναρτήσεις.

Εδώ παρουσιάζονται οι εργασίες  από το τμήμα της Κατερίανς Π, για το ανθρώπινο σώμα:

συμμετρία ως προς τον άξονα με δαχτυλομπογιά

χαρούμενες και λυπημένες πατούσες

επιχρωματισμός έργου τέχνης στη συγκεκριμένη περίπτωση «Νέα Γυναίκα» του Μόραλη

περίγραμμα ανθρώπινου σώματος (συνδυαστική με γραφή και ανντιστοίχιση)

με την ευκαιρία της θεματικής ενότητας για το ανθρώπινο σώμα, διδάχτηκε ο αριθμός 1

Αυτά από το Κατερινάκι, συμπληρωματικά.

2 responses »

  1. πολύ όμορφες….εγώ ξεκίνησα απο Σεπτεμβρη με την παγκοσμια Ημερα της ειρηνης και με εφτασε έως εδώ…μπηκαμε στο 40 πλεον,ειρηνη-πολεμος…μου πάει το θεμα και στη διαθεση…κανονικα με διατροφη και σωμε επρεπε να ασχοληθω…(κατα τον προγραμματισμο μου δηλαδη…)

    Μου αρέσει!

    • Αναστασία μου Καλησπέρα!!!!Όπως σε πάει με τα παιδιά. Και μένα , σύμφωνα με τον περυσινό προγραμματισμός, θα έπρεπε να κάνω τρύγο, ο οποίος δε μου βγήκε και δεν έκανα-του χρόνου με το καλο. ¨οσο για τη διάθεση, αστα να πάνε καλή μου μαγείρισσα. Και μια και αναφέρθηκα στο φαγητό. Πρε΄πει να βρούμε έξυπνες και οικονομικές λύσεις στα μαγειρευτά. ¨ολο και κάτι θα έχεις να προτείνεις!!!!Φιλάκια Πολλά!1

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

