28η Οκτωβρίου α μέρος

Standard

Οι δραστηριότητες μας την προηγούμενη εβδομάδα, οι οποίες λόγω των απεργιών μας, συμπυκνώθηκαν κάπως, αλλά έχουμε και την επόμενη εβδομάδα μπροστά μας.

Μερικές ιδέες που ίσως σας φανούν χρήσιμες είναι:

Από την Τάξη της Ελένης:

ο φαντάρος και το οχι του-προγραφικό

ομαδοποιήσεις-σειραθετήσεις, στη γωνιά των μαθηματικών

και μια κατασκευή με γκοφρε και μπλε μακαρόνι-χρωματισμένο με τέμπερα

Από το δικό μας τμήμα:

Το Οχι , όπως το προτείνει το αστροπελέκι και χειροτεχνία με μπαλάκια γκοφρε. Να πω, αν και όλες οι συνάδελφοι το ξέρουν, ότι τα μπαλάκια με το γκοφρέ είναι μια πρώτης τάξεως άσκηση λεπτής κινητικότητας.

Τα περιστεράκια μας-σύμβολα Ειρήνης

Κανόνια Ειρήνης

Διαβάσαμε:

Το κανόνι της Ειρήνης, διήγημα της Φρόσως Χατόγλου, το οποίο παίξαμε και κουκλοθέατρο

Ο πόλεμος των καμπάνων του Τζιάννι Ροντάρι

Την Ειρήνη του Αριστοφάνη-προσαρμοσμένη από της Σοφία Ζαραμπούκα

και

για να κάνουμε μια σύνδεση με το προηγούμενο θέμα, το οποίο ήταν τα συναισθήματα διβάσαμε

Τραγουδήσαμε:

-Το κλασικο σουξέ αυτών των ημερών ¨Ντούτσε»

-Την Ειρήνη από το θεατρικό του Δημήτρη Ποταμίτη

-Της μανούλας η αγκαλιά είναι Ειρήνη

είπαμε και τραγουδήσαμε το ποίημα του Ναι και του Όχι

10 responses »

    • Ειρήνη σε ευχαριστούμε θερμά όλες από το σχολείο. Το μοίρασμα έχει σκοπό να βοηθήσει, να δώσει ιδέες και να πάρει ιδέες. Νομίζω πως σε αυτή τη φάση που περνάει η εκπαίδευση το χρειαζόμαστε όλοι.Φιλιά!!!

      Μου αρέσει!

  1. Όλα τέλεια . Πρωτόπτυπα το περιστέρι μαζί με την καρδούλα. Του χρόνου θα το κάνω και εγω όπως μπορώ… τα αποθηκεύω ΟΛΑ !!! χαχα Καλή ξεκούραση,Βάλια μου!

    Μου αρέσει!

    • Ευχαριστώ πολύ Αντωνία μου. Το βράδυ αν λειτουργήσει το ρημάδι το σκάνερ που με ταλαιπωρεί θα βάλω ένα πατρόν από πιο απλό περιστέρι , το οποίο τα παιδιά μπορούν πιο εύκολα να κόψουν.Βοηθάει το γεγονός ότι δουλεύω με πιο έμπειρες συναδέλφους που ξέρουν κάτι παραπάνω. Φιλάκια Πολλά Αντωνία Καλή Ξεκούραση και σε σένα!!!

      Μου αρέσει!

  2. ναι καλά… και τι με αυτο. μπορει να περνεις ιδεες αλλα ειναι και πως εισαι και εσυ μεσα στην ταξη. και φαινεται το ταλεντο της δασκαλας!!!! φιλακια!!!

    Μου αρέσει!

    • Αντωνία κοκκινίζω μέν, αλλά δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα. Χωρίς ιδέες μένω στάσιμη και χωρίς συζήτηση πάνω στα εκπαιδευτικά, αναποτελεσματική. Η Βοήθεια μου είναι πάντα χρήσιμη. Πέρυσι στο χωριό μόνη μου πελάγωσα..Ευχαριστώ όμως είσαι πολύ γλυκιά!!!Φιλάκια Πολλά!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

