Ο Χρόνος 2

Standard

Τα κλασικά τμήματα του 5ου νηπιαγωγείου Πύργου, ασχολήθηκαν με τη θεματική ενότητα του χρόνου και για να βοηθήσουν στη δημοσίευση, επιστρατευσαν τα μικρά τεχνολογικά τους εργαλεία μιας και η γράφουσα τα έχει χαλασμένα. Τέλοσπάντων, οι δραστηριότητες είναι πολύ καλές, καταά τη γνώμη μου και θα ήταν κρίμα να μην καταγραφούν.

Επομένως, το τμήμα της Κατερίνας φιλοξένησε για μία εβδομάδα έναν γλυκύτατο γίγαντα στο τμήμα. Η δραστηριότητα είναι εμπνευσμένη από το βιβλίο του Μ. Γκρέιτερ και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Καστανιώτη…

«Μια μέρα ένας γίγαντας με φοβερό συνάχι, φτάνει σ’ένα χωριό της Αγγλίας. Οι κάτοικοι στην αρχή τρομάζουν. Ύστερα, όμως, βρίσκουν χίλιους τρόπους να βοηθήσουν τον κρυωμένο γίγαντα.Κι ο γίγαντας…

τα βιβλιαράκια της εβδομάδας με το γίγαντα

Κυριακή με το γίγαντα

Δευτέρα με το γίγαντα

Τρίτη με το γίγαντα

Τετάρτη με το γίγαντα

Πέμπτη με το γίγαντα

Παρασκευή με το γίγαντα

Τα παιδιά στην ημέρα Σάββατο, δίνουν ένα δικό τους τέλος στην ιστορία!!!

Επίσης μία άλλη δραστηριότητα που συνδυάζει την τέχνη στο νηπιαγωγείο με τα συναισθήματα των  νηπίων είναι:

«Ένας μεγάλος ζωγράφος ο Βαν Γκογκ, ζωγράφισε την ανατολή και τον ουρανό με τ’άστρα….Φαντάσου ότι είσαι μέσα σε κάθε εικόνα..Τί κάνεις, τί νιώθεις;; »

και οι δραστηριότητες της Ελένης από το άλλο μας κλασικό τμήμα:

Το καράβι του Χρόνου

Διηγήσου την ιστορία

Βάλε στη σωστή σειρά τις εναλλαγές μέρας-νύχτας

Τί κάνω το πρωί, τί κάνω το βράδυ;;

Μέρα-νύχτα ελέυθερο

¨Φτιάξε με ότι υλικά βρίσκεις στο τραπέζι, μια ηλιόλουστη ημέρα»

Τα λέμε τη Δευτέρα με τις δραστηριότητες του ολοήμερου για τους Θεούς του Ολύμπου.

8 responses »

  1. Πού χάθηκες καλή μου Βάλια; Επλίζω να είσαι καλά, εσύ και η οικογένειά σου!! Πάντως μου έλειψες!!! Θέλω μια χάρη-όποτε μπορέσεις:ψάχνω υλικό για κατασκευές 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ(είμαι υπέυθυνη γιορτής και καταλαβαίνεις…)

    Μου αρέσει!

  2. Βάλια γεια σου!! Μόλις είδα πως έχεις κάνει μια πολύ καλή εργασιούλα για τη μέρα/νύχτα. Συγκεκριμένα μου άρεσε η εργασία με το τι κάνουμε τη μέρα και τι τη νύχτα. Μήπως σε παρακαλώ θα μπορούσες να βάλεις τα συγκεκριμένα φύλλα εργασίας?? Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! :))) Χριστίνα

    Μου αρέσει!

    • Γειά σου Χριστίνα μου. Τα φύλλα εργασίας δεν είναι δικά μου αλλά της Ελένης από το κλασσικό τμήμα. Θα της τα ζητήσω. Απλώς δε μου δουλεύει το σκάνερ και θα τα φωταγραφίσω όσο καλύτερα μπορώ!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

