Μυθολογία.

Standard

Γειά σας και χαρά σας!!! Την προηγούμενη εβδομάδα το ολοήμερο τμήμα του 5ου νηπιαγωγείου Πύργου, ασχολήθηκε-εκτενώς με το θέμα του Δωδεκάθεου. Κοσμογονία, Θεογονία, λοιπόν μέσα από την ελληνική μυθολογία.


Οι κάρτες που χρησιμοποιήσαμε

Οι Θεοί και τα ιερά τους σύμβολα-παιχνίδι

Οι Θεοί και τα ιερά τους Ζώα

Ο Πίνακας με τα ιερά σύμβολα και τα ιερά ζώα των δώδεκα θεών.

Κι άλες κάρτες που χρησιμοποιήθηκαν

Μερικά από τα αγγεία μας,

Ομαδική για τους Θεούς

Μιλήσαμε και για τον πίνακα του Μποτιτσέλλι, η γέννηση της Αφροδίτης

Σταυρόλεξο, λίστες αναφοράς, πληροφορίες, μύθοι, ιστορίες, εικόνες, πίνακες ζωγραφικής από αυτό το βιβλίο:

Αυτές ήταν μερικές δραστηριότητες. Θα τα πούμε αύριο με τα αποκριάτικά μας. Γειά σας και χαρά σας.

 

 

 

11 responses »

  1. Βάλια πολύ καλή δουλειά! Ομολογώ πως με τη μυθολογία δεν είμαι πολύ εξοικειωμένη, ποτέ δεν την έχω δουλέψει αυτόνομα. Μου άρεσαν πολύ όλες οι δραστηριότητες, νομίζω πως θα ακολουθήσω το παράδειγμα σου! Τις καρτέλες πού θα μπορούσα να τις βρω;

    Μου αρέσει!

  2. Εξαιρετική δουλειά Βάλια!
    Σκεφτόμουν αυτά τα παιδάκια, τι θα απογίνουν όταν πάνε στο δημοτικό και πέσουν σε καμιά τεμπέλα δασκάλα; Η σύγκριση θα είναι τραγική!
    Καλή Κυριακή εύχομαι σ’ όλη την οικογένεια των Χαρταετών!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! :))

    Μου αρέσει!

    • ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ προκαταβολικό για τα καλά σου λόγια!!!Καλή Κυριακή με αγάπη πολλή!!!Το μόνο που έχει μείνει είναι η δουλειά κι ας είναι κακοπληρωμένη τί να γίνει;;;Αλλά τώρα με την αξιολόγηση να δείς που δε θα συμφέρει κανέναν να τεμπελιάζει..Δυστυχώς θα μας λιώσουνε στη δουλειά, χωρίς προοπτικές και χωρίς αντίκρυσμα. Εμείς έτσι απλώς δουλεύουμε, γιατί έτσι μας αρέσει, χα, χα!!Και για την ψυχή της μάνας μας που δουλεύει κι αυτή ασταμάτητα!!!

      Μου αρέσει!

    • Καλησπέρα Μάρω!!! Μετα λύπης μου ανακάλυψα ότι το σκάνερ μου τα έχει παίξει. Οπότε θα βγάλω φωτογραφίες ασπρόμαυρες τις κάρτες και έπειτα μπορείς να τις εκτυπώσεις να τις μεγενθύνεις όσο θέλεις και να τις χρησιμοποιήσεις.Φιλιά και ευχαριστώ!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

