Daily Archives: 8 Μαρτίου, 2012

Παιχνιδά κι από τη Μάρω

Standard

Η φίλη Μάρω με κάλεσε να παίξω στο γνωστο παιχνίδι ερωτήσεων που είναι ωραίο και ψυχαναλυτικό. Οι ερωτήσεις είναι, ομολογουμένως δύσκολες, αλλά θα απαντήσω με το χέρι στην καρδιά.

 Σε ποιο μέρος θα ήθελες να ταξιδέψεις;

Θέλω άμεσα να πάω στην Κωσταντινούπολη, για να δω από κοντά τον τόπο καταγωγής μου. Ελπίζω να νιώσω το συναίσθημα που με κυριεύει- όπως αυτό που με πιάνει όταν πατάω το πόδι μου στην Κρήτη..

Ποια είναι η μεγαλύτερη επαγγελματική φιλοδοξία σου;

Δεν έχω καμία επαγγελματική φιλιδοξία. Μόνο να μαι γερή και να δουλεύω

 Που θα ήθελες να είσαι σε 10 χρόνια;

Δεν ξέρω να απαντήσω που θα ήθελα να είμαι σε δέκα χρόνια, αλλά πού δεν θα ήθελα. Το σίγουρο είναι ότι δεν θα ήθελα να είμαι ακόμα στον Πύργο. 

Θα ήθελες να έχεις δικό σου παιδικό σταθμό;

ΟΧΙ.

 Ποια είναι η αγαπημένη σου ταινία;

Είναι πολλές γι αυτό θα απαντήσω την πρώτη που μου έρχεται στο μυαλό, Οι Απόντες του Γραμματικού, αλλά θα πώ και τις Μικρές Χαρές του Κωνσταντίνου Πιλάβιου, την οποία θα έπρεπε να τη διδάσκουν στα σχολεία.

Ποια είναι η αγαπημένη σου δραστηριότητα – παιχνίδι να κάνεις στα παιδιά;

Η αγαπημένη μου δραστηριότητα είναι η πρωινή Καλημέρα 

Που έκανες τις ωραιότερες διακοπές σου;

Όταν ήμουνα φοιτήτρια στο Βόλο , έκανα τις ωραιότερες διακοπές στη Ζωή μου.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου σπορ;

Κανένα

Πιστεύεις στην τύχη ή στην μοίρα;

Σε τίποτα από τα δύο

Ποιο είναι το μεγαλύτερο κατόρθωμα σου ως τώρα;

Δεν έχω κάνει και κανένα κατόρθωμα. Έχω αξιωθεί, όμως να κάνω με δυσκολίες ένα όμορφο και ζωηρό παιδάκι που το λατρεύω.

Αν δεν έκανες το επάγγελμα που κάνεις σήμερα τι επάγγελμα θα ήθελες να κάνεις;

Από το δεύτερο έτος της σχολής που την έψαξα κάπως με το σινεμά, ήθελα να γίνω σκηνοθέτις. Δεν τα κατάφερα. Μετά μου άρεσε πολύ η Λαογραφία, δεν έγινα βέβαια λαογράφος,α λλά αγάπησα τα ήθη και έθιμα -με μια άλλη ματιά.  Τώρα τελευταία μου έχει κολλήσει, αν παρατήσω ποτέ τη δουλειά (δύσκολα, αλλά λέμε), να φτιάχνω μαρμελάδες με φρούτα εποχής.

Θα μπορούσα επίσης να γίνω κλόουν με μεγάλη επιτυχία, αλλά βαριέμαι να φτιάξω ένα καλό νούμερο. Επίσης θα ήμουνα καλή σαν λατζερα.

Μάρω ευχαριστώ το ευχαριστήθηκα, γέλασα και πέρασα πολύ ωραία!!!