Πάσχα (2012) Ολοήμερο τμήμα Βάλια-Μαρία

Standard

Και με τις παρακάτω αναρτήσεις ολοκληρώνουμε και εμείς σαν ολοήμερο τμήμα τα Πασχαλινά μας

Μικροκαλαθάκια-αυγοθήκες πασχαλίτσες.

Ναι φέτος το μενού είχε πασχαλίτσα! Ωστσόσο, η συγκεκριμένη κατασκευούλα ήρθε στα χέρια μου πέρυσι από τη φίλη μου την Αθηνά που δουλεύει στο νηπιαγωγείο Λατζοϊου. Έτσι φέτος έγινε και δόθηκε δωράκι στα παιδιά με τα δέοντα μέσα (καραμελίτσες, μικρά σοκοαυγά και βαμμένα αυγά από τη μπογια της Κατερίνας που περίσσεψε)

Ασπρολαγοί με το καροτομεζεδάκι

 

Αυγά με φτερά κι μείς -γιατί μας άρεσε η ιδέα από το εργαστήρι

Και τώρα τα παιχνίδια:

Χωριστήκαμε σε δυο ομάδες ( τη ροζ και τη γαλάζια) με ένα τραγούδι ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε το παζλ, νικήτρια η ομάδα που τελείωσε σωστά και γρήγορα, το επαναλάβαμε πολλάκις.

Στο ίδιο μοτίβο (επαναλάβαμε πολλάκις) έγινε και το κυνήγι του χάρτινου αυγού. Έκρυψα πολλά χάρτινα αυγά στην τάξη και τα παιδιά με δεμμένα μάτια και καθοδήγη (ζεστό-κρύο) πήγαινε μπροστά πίσω δεξιά αριστερά, βρίσκανε τα αυγά και γελούσαν . Όμως έγινε ωραιότατα προσανατολισμός στο χώρο με εντολές και διαπίστωσα ότι πολλά έχουν κατακτήσει δεξιότητες αμφιπλευρικότητας και προσανατολισμού στο χώρο-γεγονός που μου χαροποίησε γιατί εγώ δεν έχω τέτοιες δεξιότητες, ειδικά προσανατολισμού.

Εδώ βλέπουμε λέξεις που σχετίζονται με το Πάσχα

Τα αρχικά των λέξεων ( λείπουν κάποια)

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Στις οποίες η Μαρία μοίρασε τα γράμματα ( κάθε παιδάκι είχε δύο γράμματα αρχικά ). Με το εναρκτήριο χτύπημα τα παιδιά έπρεπε να τρέξουν στο τραπέζι να συνδυάσουν τα αρχικά γράμματα με τςι σωστές λέξεις και να γυρίσουν γρήγορα πίσω για να δώσουν τη θέση τους, στον επόμενο πάικτη. Νικήτρια η ομάδα που συνδυάσε σωστά τα αρχικά γράμματα με τις λέξεις .

Κι άλλη δραστηριότητα με συνδυασμούς αρχικών γραμμάτων με λέξεις-έμεινε στη γωνιά γραφής και τα παιδιά έπαιζαν

Η μαρία με τα παιδιά διάβασαν αυτό το υπέροχο παραμύθι του Βαγγέλη Ηλιόπουλου, το οποίο δίνει εναλλακτικές λύσεις για τέλος και τα παιδιά προσπάθησαν να δώσουν το δικό τους τέλος στην ιστορία που διάβασαν

Αυτά, Πολλά Φιλιά και Καλό Πάσχα σε όλους!!!

4 responses »

    • Ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου, να είσαι καλά ευχαριατώ πολύ για τις ευχές και τα φιλιά. Να σου πω κι εγώ με τη σειρά μου Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση και ότι επιθυμείς!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

