Άνοιξη 2 ( Βάλια-Μαρία ολοήμερο τμήμα)

Standard

Καλησπέρα, περα για πέρα!!! Σε αυτήν ανάρτηση παρουσιάζονται δραστηριότητες και από την προηγούμενη εβδομάδα (ξαναέβγαλα φωτογραφίες) και από την εβδομάδα που διανύσαμε.

Άνοιξη λοιπόν πάλι με ένα αφιερωμα στην Ποπ–Άρτ και στα αποδημητικά πουλιά.

Στην προηγούμενη ανάρτηση δείξαμε κάποια λουλούδια με στένσιλ. Αυτά ήταν αποτέλεσμα του αφιερώματος στην Ποπ-Αρτ.

Οι πίνακες που προστέθηκαν στην πινακοθήκη μας και το δικό μας κολλάζ-αφιέρωμα στον Andy Warhol.

Επίσης αναλύσαμε και ζωγραφίσαμε με λαδοπαστελ τον Πίνακα Ίριδες, του Van Gong.

Τη Δευτέρα που μας πέρασε, εκτός από τα ατομικά στεφάνια για την πρωτομαγια, τα τραγούδια και τις πληροφορίες, μάθαμε κι αυτό το ποιηματάκι της Σταυρούλας Περίκλου και το διανθίσαμε.

Για τα αποδημητικά πουλιά:

Φτιάξαμε κι εμείς τα χελιδόνια μας και πήραν με τη σειρά τους μια θέση στον πολύχρωμο τοίχο μας.

μαμά και παιδί

Διαβάσαμε από το ανθολόγιο πρώτης και δευτέρας δημοτικού

«Το τρομαγμένο χελιδονάκι».

Πληροφορίες για είδη χελιδονιών και πελαργών από το παραπάνω βιβλίο

Εικονόλεξα -προαναγνωστικές για χελιδόνια και πελαργούς από το βιβλίο

Αυτά. Θα τα πούμε την επόμενη εβδομάδα με έντομα και γιορτή της μητέρας.

Φιλιά!

4 responses »

  1. Βάλια μου ελπίζω να είσαι καλά, γιατί «ΧΑΘΗΚΕΣ» και ανησύχησα… Θέλω πάλι τα φώτα σου και τις συμβουλές σου: Έχω φυλαγμένες ιστορίες παιδιών-παραμύθια και σκέφτομαι να τα δέσω σε βιβλιαράκι για αναμνηστικό. Έχεις καμιά ιδέα για το πώς θα γίνει(εξώφυλλο, δέσιμο, διακόσμηση..) ή κάποιο site που θα με βοηθούσε? Σ’ ευχαριστώ για άλλη μια φορά!!!!

    Μου αρέσει!

    • Καλησπέρα αγαπημένη Νίκη!!!Τα σέβη μου!!! Εγώ ενημερωτικά μπαίνω και ενημερώνω το ιστολόγιο μόνο μία φορά την εβδομάδα, δηλαδή μόνο όταν μαζευτεί το υλικό και έχω κάτι να πω πραγματικά. Αν δεν έχω να πω κάτι ή έχω θεματική προσέγγιση σε εξέλιξη δεν βαζω τίποτα. Μετά το τέλος συνήθως κάνω αναρτήσεις. Νίκη πολύ ωραίο θέμα διαλέγεις για αναμνηστικό. Κάτι θα βρούμε. Προς το παρόν, αν βιαζόμουνα να το τελειώσω πχ θα έβαζα πολλά αποκόμματα από περιοδικά που να μοιάζουν με το θέμα του παραμυθιού. Αν πχ, το θέμα του παραμυθιού ήταν το κόκκινο χρώμα θα έριχνα μια ματιά σε περιοδικά (μόδας συνήθως έχουν πολύ χρώμα) και ότι κόκκινο έβρισκα θα το έκοβα από νύχια κόκκινα με χρι γλυφιτζούρια-που λέει ο λόγος. Επιπλέον είναι και οικονομική λύση αυτού του είδους το εξώφυλλο. Έχω να προτείνω ένα με αποκόμματα στη γιορτή της μητέρας που θα αναρτήσω σε λίγο. Αν δε βιαζόμαστε, κάτι θα βρούμε, θα επικοινωνήσουμε πάλι.Φιλάκια!!!

      Μου αρέσει!

  2. Πάλι με σκλάβωσε η απάντησή σου! Καλή μου Βάλια, δεν βιάζομαι, μιας κ’ σκέφτομαι να το δώσω αναμνηστικό στην τελική καλοκαιρινή γιορτή που ετοιμάζουμε. Οπότε, διάθεση κ’ κέφι υπάρχει-ιδέες να βρεθούν κ’ όλα θα γίνουν. Όσο για τις ιστορίες, τα μικρά μου έγιναν πραγματικοί συγγραφείς, γράφοντας για μια ημέρα της χρονιάς που κύλησε που τους έκανε να χαρούν ή το αντίθετο(για το εμβόλιο, την επίσκεψή μας στο εργοστάσιο, τη γιορτή της 25 Μαρτίου…) Σ’ ευχαριστώ κ’ περιμένω…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

