Γιορτή της μητέρας ( Βάλια-Μαρία Ολοήμερο)

Standard

Πλουραλισμός, τρία τμήματα πολλές οι προτάσεις για να διαλέξετε ιδέες για του χρόνου πια.

Άλμπουμ για τη γιορτή της μητέρας. Τα καρδουλόδενρα τα είδα από το pinterest της φίλης μου της Αναστασίας και έτσι αρχίσαμε να κόβουμε καρδιές και παλάμες από περιοδικά.

Οι κάρτες μας

Τα μενταγιον

που μπήκανε σε σακουλάκια

Χρόνια Πολλά Μαμά και του χρόνου!!!

Α! Και να μην ξεχάσω βέβαια το χιτ δραστηριότητα που άρεσε Ευχαριστώ πολύ την Κατερίνα και την Αριάδνη

5 responses »

  1. Απίιθανα! Κι εμείς οι μανούλες τυχερές όταν γίνονται όλα αυτά τα ωραία πράγματα στο σχολείο. Βλέπω πως οι αναρτήσεις μας κατά κάποιο τρόπο συμπίπτουν λόγω της γιορτής της μητέρας!

    Μου αρέσει!

  2. Μπράβο Βάλια μου, είναι όλα καταπληκτικά!!!! Ειδικά τα κολιέ είναι φανταστικά, τα αγαπημένα μου! Να φανταστώ πως είναι φτιαγμένα από πηλό?? Πολλά φιλιά!!!!

    Μου αρέσει!

    • Προβατάκι μου γειά σου και χαρά σου και ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!!!Τα κολιέ είναι από πυλό ναι βαμμένα από τα παιδάκια, αλλά χαίρομαι που το λες εσύ αυτό που φτιάχνεις τόσο όμορφα πράγματα!!!Ευχαριστώ πολύ!!!Φιλάκια!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

