Χελώνες και φώκιες

Standard

Μετράμε τις μέρες και δε μας βγαίνουν για αυτά που έχουμε προγραμματίσει. Γι αυτό ξεκινήσαμε από Δευτέρα να μιλάμε για τη χελώνα καρέτα-καρέρα και τη φώκια μονάχους-μονάχους. Έπεται συνέχεια με βυθό- σε επόμενη ανάρτηση, αναλυτικά.

 

κείμενο πληροφοριών με εικόνες -τις οποίες τα παιδιά αντικατέστησαν με λέξεις.

 

Ο χάρτης της Ελλάδας και τα σημεία μαρκαρισμένα με τα αντίστοιχα ζωάκια

   

  

Μερικοί από τους ατομικούς χάρτες των παιδιών ( έγιναν σε χαρτί μεγέθους Α3) 

 

 

 

Χελώνες με χάρτινο πιάτο και μέδουσες με μικρό σε μέγεθος χάρτινο πιάτο κολυμπούν σε ένα τοίχο του ολοημέρου.

    

 

Φώκιες μόμπιλε

 

 

παζλ με τις χελώνες

 

Ιστορία: «τί απέγινε το χελωνάκι»;

Η ιδέα της δραστηριότητας αυτή είναι της  Μένης Τσίγκρα από το σύγχρονο νηπιαγωγείο του 2005.

Το νηπιαγωγείο των Κυριαδων εκπόνησε περιβαλλοντικό πρόγραμμα για τις χελώνες καρέτα-καρέτα και δραστηριοποιήθηκε αρκετά. Οπότε πήραμε την ιδέα και τα παιδιά έδωσαν το δικό τους εναλλακτικό τέλος στην ιστορία.

 

 

 

 

 

 

 

 

Αυτά . Θα τα πούμε αύριο με αναλυτικά ρεπορταζ από τα κλασσικά τμήματα του νηπιαγωγείου τα οποία έχουν να μας πουν πολλά μυστικά για τα έντομα. Το ολοήμερο φτιάχνει τα δολώματά του.

2 responses »

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s