Για τη Νίκη

Standard

Η φίλη των Χαρταετών Νίκη είχε ζητήσει, εδώ και καιρό, ομολογώ, κάποιες ιδέες για εξώφυλλα παραμυθιών. Ζητώ ταπεινά συγγνώμη για τη μεγάλη καθυστέρηση. Μερικές διευθύνσεις Νίκη μπορεί να σε βοηθήσουν , αν και είμαι σίγουρη, ότι έχει περάσει ο καιρός και τα έχεις κάνει.

Μινιμαλιστικά εξώφυλλα παραμυθιών

Εξώφυλλα περιοδικών με ήρωες παραμυθιών

Το δάσος των παραμυθιών

Ζωγραφίζουμε τα εξώφυλλα των παραμυθιών

Ξύλο, χαρτί, βιβλίο

60 δώρα που μπορείς να φτιάξεις μόνος σου

scrapbooking

2 responses »

  1. Καλή μου Βάλια, σ’ ευχαριστώ ιδιαιτέρως για τον κόπο που έκανες να με εξυπηρετήσεις!!! Κράτησα μερικές σημειώσεις για του χρόνου, μιας και είναι όλα έτοιμα για τους μικρούς μου μαθητές. Χρωστάω μεγάλη χάρη στη Μαρία από τη «Χώρα των Παιδιών», την οποία ευχαριστώ που μοιράστηκε μαζί μου τις ιδέες της. Σ’ ευχαριστώ και πάλι και σου εύχομαι καλή επιτυχία στη γιορτούλα σου, αν δεν την έχεις ακόμα κάνει!!! Έχεις ΧΡΥΣΗ ΚΑΡΔΙΑ!!!!!!

    Μου αρέσει!

    • Αχ καλή μου Νίκη, έμπλεξα και δεν ήμουν συνεπής, συγγνώμη. Οι προτάσεις από τα ιστολόγια έγιναν γρήγορα, δεν έψαξα, όσο θα έπρεπε, ομολογώ, αλλά…είχα κι άλλα τρεχάματα. Να με συγχωρείς και να είσαι καλά!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

