Καλό Καλοκαίρι

Standard

Επίσημα κι εγώ σας χαιρετώ με πολλή αγάπη!!Καλή ξεκούραση σας εύχομαι, να είστε όλοι καλά. Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους σας για τη στήριξη, αν και δεν ήμουν καθόλου συνεπής.

Πάνω απ΄όλα θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τις συναδέλφους μου στο 5ο νηπιαγωγείο Πύργου. Την Κατερίνα, τη Μαρία και βεβαίως την προϊσταμένη μας Ελένη, για την πολύτιμή βοήθειά τους και συνεγασία.

Του Χρόνου οι Χαρταετοί θα πετάξουν σε άλλες τάξεις, προς το παρόν στα όρια του νομού Ηλείας. Φιλιά Πολλά. Καλό Καλοκαίρι και πάλι ευχαριστώ πάρα Πολύ!! 

10 responses »

  1. Καλό καλοκαίρι Βάλια, Μυρτώ και Βαλάντη….πάντως δεν φαντάζομαι να κλείσετε και τα κομπιούτερ σας…έτσι να λέμε ένα γεια χαρά καμιά φορά!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια με πολλά χαμόγελα σας στέλνω! 🙂

    Μου αρέσει!

    • Αγαπημένη μας Μάγισσα το καλοκαίρι είναι εδώ κι εμείς είμαστε εκτός πόλης, ευτυχώς, χωρίς καλώδια και άλλα. Μόνο ήλιος και θάλασσα. ¨ομως πάντα θα υπάρχει χρόνος για κρυφές ματιές και ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ, ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ, δυσκολη χρονια φετος
      ΦΑΑΑΑΑΑΑΑΑΣΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!

      Μου αρέσει!

  2. Αγαπητή μου Βάλια,
    σου εύχομαι από καρδιάς καλό καλοκαίρι γεμάτο ξεκούραση και όμορφες «παραλιακές» στιγμές! Πάνω απ’όλα υγεία και ηρεμία!!! Το αξίζεις και με το παραπάνω!
    Πολλά φιλιά και καλή αντάμωση το Σεπτέμβρη 🙂

    Μου αρέσει!

    • Αγαπημένο μου πρόβατο!!! Σε ευχαριστώ για τις δροσερές ευχές σου και ανταποδίδω βεβαίως με όλη μου την καρδιά και την αγάπη!!!Δεν ξέρω αν το αξίζω, αλλά θα του δώσω να καταλάβει, χαχαχαχαχ!!!!!Φιλάκια και Καλά μπάνια!!!

      Μου αρέσει!

  3. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΘΑΛΛΑΣΑ…ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΧΑΡΤΟΝΙ ΚΑΡΩ ΘΑΛΛΑΣΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΠΡΟ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ,,

    Μου αρέσει!

    • Αργυρώ άργησα το παραδέχομαι, συγγνώμη. Αν δεν βρίσκεις αυτό το δίχρωμο χαρτόνι, κάνε παραγγελία σε βιβλιοπωλείο, ή κάνε μια αναζήτηση σε μαγαζιά που προμηθεύουν χαρτόνια και υλικά κατασκευών στι ιντερνετ!Φιλάκια δροσερά!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

