Η εβδομάδα τελειωσε και είναι καιρός να αναρτήσουμε τα πεπραγμένα, να κάνουμε μια ανατροφοδότηση και να συνεχίσουμε την επόμενη εβδομάδα με νέες δυνάμεις. Δηλαδή το δεύτερο μέρος θα ολοκληρωθεί, από βδομάδα..
Την εβδομάδα που μας πέρασε λοιπόν:
Οργανώσαμε το τραπέζι του Τρύγου:
Μιλήσαμε για τη διαδικασία του τρύγου, το μάζεμα, το πατητήρι, το μούστο, τα βαρέλια, τα γνωστά δηλαδή και για να το καταλάβουμε δραματοποιήσαμε τον τρύγο και το πατητήρι, βέβαια αντί για πόδια, βάλαμε χέρια
Έπειτα δοκιμάσαμε,μυρίσαμε,πιάσαμε, είδαμε, όλα τα καλούδια από το τραπέζι του Τρύγου
και.. παίξαμε παιχνίδια αισθήσεων, στα οποία νίκησαν τα αγόρια
Φελλοτυπώματα στενσιλοφυλλώματα
πιατοκαλαθάκια-σταφυλοχρώματα
Σσς
Λέξεις-ταυτίσεις-γραμματοαερόστατα
Σύνθετες λέξεις
Μουσταλευριά
επι το έργον
Αινίγματα
Όταν ο μούστος μπει στο ξύλινο βαρέλι, πως γίνεται κρασί. Μέσα στο μούστο υπάρχουν κάτι μικροσκοπικές ουσίες-δεν τις βλέπουμε, που λέγονται ένζυμα ( Τα ένζυμα κρα και τα ένζυμα σι -έτσι λέγονται). Όταν ο μούστος κλειστεί στο βαρέλι , αυτές οι ουσίες αρχίζουν και χορεύουν μόνες τους. Όταν το ένζυμο κρα, όμως, ζητήσει σε χορό το ένζυμο σι, και χορέψουν ζευγαράκι τότε ο μούστος γίνεται κρασί..
αρχίζει ο χορός
Και η υπέροχη ανάλυση ποιήματος του Βασίλη Ρώτα. Τα παιδιά χωρίζουν το ποίημα σε στροφές, μετρούν τους στίχους, ζωγραφίζουν σκίτσα, κυκλώνουν λέξεις, προσπαθοιύν να αποκωδικοποιήσουν τους στίχους-τέλεια.
Ευχαριστώ πολύ τα κορίτσια Ελένη και Ελίνα για την πολύ τιμη συνεργασία και βοήθειά τους σε όλα!!!
Το δεύτερο μέρος για τον Τρύγο θα παρουσιαστεί την επόμενη εβδομάδα με μια συνεκρομή έκπληξη!!!
και μουστοαλευριά!!!!!έρχομαι απο εκεί!!!!!
ακολουθώ με τρύγο ……..
και σίγουρα κάπου θα συναντηθούμε!!!!!!!! ξέρεις εσύ…….φιλάκια
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Και πήρα και την κατσαρόλα στο σπίτι και είχε μείνει πολύ, σκάσαμε, νόστιμη έγινε!!!Βάλαμε και κανέλλα!!!Θα τα πούμε..ξέρω εγώ!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μπράβο σας Βάλια, πολύ ωραίες οι δραστηριότητες σας!!!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ευχαριστούμε πολύ Δέσποινα μας, να είσαι καλά και να χαίρεσαι το γλικό σου γιό!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
παρα πολυ ωραια παρουσιαση του θεματος,αληθεια εχετε συμβουλο στην περιφερεια σας;
ενημερωνεται για ολα αυτα που κανετε;
γιατι οταν ερθει η ωρα της αξιολογησης τετοιες προσπαθειες ειναι που πρεπει να επιβραβευονται!
καλη συνεχεια κοριτσια,λεμονια
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Λεμονιά είσαι πολύ καλή και τα σχόλιά σου πολύ όμορφα. Ευχαριστούμε θερμά. Έχουμε σύμβουλο, ναι, θα έρθει και από το σχολείο μας τον άλλο μήνα.Πάντως Λεμονιά , κινούμαστε μέσα στα πλαίσια του θέματος, μιλάμε πολύ μεταξύ μας κι αυτό, δε νομίζω ότι κάνουμε κάτι που δεν κάνουν κι άλλοι συνάδελφοι, απλώς έχουμε ένα βήμα εδώ στους χαρταετούς και δείχνουμε τη δουλειά μας. Μπορεί κάποιους να τους βοηθάει, μπορεί σε κάποιους να φαίνεται ξεπερασμένο. Εμείς πιστεύουμε ότι αρχειοθετώντας το υλικό, βελτιωνόμαστε.Και πάλι ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Έχει και δεύτερο μέρος;; τι άλλο πια !!1 Μπράβο κορίτσια ξεκινήσατε πολύ θερμά και με γεμάτα θέματα καλήσυνέχεια!! περιμένουμε και τα νεότερα!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαράκι μένει ο διόνυσος, ανάλυση πίνακα Θεόφιλού, ομαδική τρελοσταφύλι και το σταφύλι της εμπέδωσης!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ, για άλλη μια φορά, στη δουλειά σας!!!! Πολλά πολλά ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!
Καλή συνέχεια κι ένα… σταφυλοφιλάκι από μένα. 😉
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Αγαπημένη μας δασκάλα ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!!!Σταφυλοφιλιά κι από μας!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γειά σας σχολικές αταξίες καλωσορίσατε στη γειτονιά μας!!!Χίλια ευχαριστούμε!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!