Πολυτεχνείο

Standard

Μιας και προηγήθηκε συζήτηση για τα φρούτα, και με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου, τονίσαμε την αξία της δημοκρατίας, κάνοντας κι εμείς εκλογές, για την ανάδειξη του φρουτοαρχηγού.

Έτσι:

            

να τέλειο αφιέρωμα στην ψηφοφορία φρούτων, είχε και η Άντρια

Προαναγνωστικά παιχνίδια με τις λέξεις Ψωμί-παιδεία-ελευθερία

   

Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο δυο καρδιές κι έναν ήλιο στη μέση

Βιβλία που διαβάσαμε

 

Οι ήρωες της Ντενεκεδούπολης

Κουκλοθέατρο

    

Μιας και τα ντενεκεδάκια κόλλησαν απότο μαγνήτη (ιδέα που πρότεινε ο Βουτυρένιος για να κλείσουν το στόμα του Λαδένιου), βρήκαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για μαγνήτες

Υλικά που χρησιμοποιήθηκαν

Σκέψεις των παιδιών

 

Πείραμα . Χρησιμοποιήσαμε μια καρφίτσα βουτηγμένη σε μπλε μπογιά (δαχτυλομπογια για την εκρίβεια, αλλά δεν έχει σημασία) Τοποθετήσαμε το μαγνήτη, ακριβώς πίσω από το χαρτί . Ο μαγνήτης λοιπόν τραβούσε την καρφίτσα  και η καρφίτσα έβαφε το χαρτί. Θα ήταν ωραίο και με πολλά χρώματα, αλλά ο χρόνος ήταν αμείλικτος μαζί μας, τελοσπάντων, αν σας αρέσει η ιδέα μπορείτε να το κάνετε με τα παιδιά στο σπίτι θα γελάσετε σίγουρα.

Προετοιμασία του Κουκλοθεάτρου για τη γιορτή.

πανό (ψωμί-παιδεία-Ελευθερία) και λοιπές εργασίες

Η πρόσκληση της γιορτής μας

και τα στιγμιότυπα από τη γιορτή μας:

Ένας παλιάτσος είμαι εγώ Καλή σας μέραααααα

10 responses »

  1. τέλεια όλα Βάλια!!!!!
    και γιορτή και κουκλοθέατρο και προσκήσεις και και και ……….και ιδιότητες μαγνήτη—–κρατώ!!!!
    μπράβο σας κορίτσια !!!!! καλή δύναμη!!!!

    Μου αρέσει!

    • Περάσαμε πολύ ωραία..τώρα τις ιδιότητες μαγνήτη θα τις συνεχίσουμε σε άλλο θέμα, μετά τα Χριστούγεννα, γιατί μας πίεζε ο χρόνος πολύ!!Ευχαριστούμε-ευχαριστούμε!!!

      Μου αρέσει!

  2. Πολύ θα ‘θελα να ‘μαστε, λέει, πιο κοντά, να πεταγόμουν στα κενά μου να σας έβλεπα εν δράσει! Να μπορούσα να κλέβω όχι μόνο ιδέες, αλλά και κλίμα και αντιδράσεις και εναλλακτικές και… δόσεις υπομονής που σας περισσεύουν. Κυρίες μου, πράσινη από τη ζήλια για τις ιδέες σας και φούξια από το θαυμασμό για τη δουλειά σας, υποκλίνομαι!

    Μου αρέσει!

    • Αχ Μαριλία μου , νασουνα σήμερα από καμιά μεριά να με έβλεπες μες στη μέση της τάξης που φώναζα για να καθίσουν κάτω και να μην παίζουν με τα στεφάνια, δε θα σουν κα΄θόλου περήφανη, πραγματικά ένιωσα την τρέλα να μου βαράει την πόρτα…Ουφ..Ευχαριστούμε αγαπημένη μας δασκάλα και ανταποδίδουμε με όλη μας την αγάπη!!!Φιλιά Πολλά!!!Έχουμε καταργήσει και τα παπούτσια στην τάξη και με τις καλτσοπαντόφλες τρέχουν γρηγορότερα κι εμείς επίσης, χαχαχα

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

