Χριστουγεννιάτικα ( Τα πρώτα)

Standard

Κοντεύουν τα Χριστούγεννα και άρχισαν οι προετοιμασίες. Κατασκευές, γλώσσα, θεατρικά και πολλά άλλα, λίγα ενδεικτικά παρουσιάζω εδώ και από βδομάδα τα νεότερα.

DSCN0967 DSCN0968 DSCN0969 OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Δεντροστολίσματα.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA DSCN0970

Μπισκοτένιοι ( επιτέλους ιδέα από το αστροπελέκι χρόνια τώρα)

DSCN0973 DSCN0974 DSCN0975 DSCN0976

Κάρτες-στολή Αγιοβασίλη. Ιδέα διασκευασμένη της φίλης Δέσποινας-ευχαριστούμε funtastic

DSCN0977 DSCN0979

Τριγωνοδεντράκια

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Χρωματιστές Χριστουγεννιάτικες κάλτσες

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Χριστουγεννιάτικες εξελίξεις

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Χριστουγεννιάτικο αλφαβητάρι

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

DSCN0978

Ημερολόγια ποιήματα

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

στολισμοί

 

8 responses »

    • Ευχαριστούμε πολύ Έλλη!!! Η στολή είναι εύκολη και ούτε γάτα-ούτε ζημιά, χαχαχα. Η εκδοχή της Δέσποινας είχε κουμπιά, αλλά σκέφτηκα να κρατήσω τα κουμπιά μου για τα ημερολόγια, οπότε σκέτη στολή, χαχαχα

      Μου αρέσει!

  1. Τι όμορφα που είναι!!! Μύρισαν Χριστούγεννα και πόσο μ’ αρέσει!!! Βάλια μου δύναμη και υπομονή να τα βγάλεις πέρα ως τις 21/12. Εδώ, στην τάξη μου και στο σπίτι μου επικρατεί ένας χαμός και είμαι πάντα μες στο γκλίτερ… Η καινούρια εκδοχή για το βάψιμο των ματιών, χαχαχα, που λες κι εσύ!!!! Σε φιλώ!!!!!

    Μου αρέσει!

    • Νικάκι νιώθω μεγάλη ντροπή που δε σου έστειλα ακόμη το ρόδι, είμαι σίγουρη ότι κάτι βρήκες. Το φοβερό είναι ότι κι εμείς κάνουμε ημερολόγια με ρόδια, τα οποία έχω σχεδιάσει μόνη μιας και δε βρήκα ένα ρόδι της προκοπής να μου αρέσει από τα έτοιμα…Σε φιλώ γλυκά κουράγιο και όλα στο τέλος θα είναι όμορφα!!!

      Μου αρέσει!

  2. Μην στενοχωριέσαι καθόλου!! Λίγο το δικό μου χέρι, πολύ το χεράκι της γυμνάστριάς μας, που είναι φοβερή σε ό,τι είδους καλλιτεχνίες, το ρόδι μου είναι έτοιμο και διακοσμεί την ΟΜΟΡΦΗ ταξούλα μου και είμαι πολύ περήφανη γι’ αυτό!!! Σήμερα φτιάξαμε και κάτι υπέροχες φάτνες… ζηλευτές!!! Μήπως καυχιέμαι πολύ;;;; Συγνώμη!!! Φιλάκια και σ’ ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου!!!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

    • Χαίρομαι πολύ και για σένα και για τη γυμνάστριά σας και για την όμορφη ταξούλα σας που στολίστηκε όμορφα. Καλά κάνεις και καυχιέσαι, τη χαρά π΄ρπει να τη μοιραζόμαστε.Φιλάκια Νίκη μου!!!

      Μου αρέσει!

      • Χαρά μου καλησπέρα. Έχουμε στο μυαλό μας διάφορα και δε μας φτάνει ο χρόνος. Λοιπόν, τις προσκλήσεις τις έχουμε κάνει στολίδια για το χριστουγεννιάτικο δέντρο, τα ημερολόγια τα ετοιμάσαμε με τα παιδιά μόλις σήμερα και χρυσοστολιστήκαμε από τη χρυσόσκονη, αύριο κηροπηγιάκια, μεθαύριο κάρτα καράβι με μακαρόνια, χωνάκια για καραμελίτσες, κουραμπιέδες, κάλαντα, πρόβες και τα σκηνικά που περιμένουν..Α και το ευχόδεντρο θα το ετοιμάσουμε κι αυτό αύριο, μαζί με ανάλυση φωτογραφιών από κάλαντα τη δεκαετία του 60..Ελπίζω να τα προλάβουμε. Κάπου μέσα στο σαββατοκύριακο θα ανεβάσω ότι μπορώ από αυτά. Τα φιλιά μας και ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια!!!

        Μου αρέσει!

Σχολιάστε

