Χριστουγεννιάτικες προετοιμασίες#3

Standard

Μετά από μερικές χθεσινές προσπάθειες να ανεβάσω δραστηριότητες, επιτέλους σήμερα τα καταφέρνω. Πολλές φωτογραφίες χάθηκαν στη μετάφραση, που λέμε, αλλά δεν πειράζει θα ξανάρθουν Χριστούγεννα και θα βάλουμε άλλες. Τέλοσπάντων εδώ είναι μερικές φωτο από σκηνικά, κάποιες επιπλέον κατασκευές , καραμέλες και μπισκοτένιους.

DSCN1057 DSCN1058 DSCN1059 DSCN1071 DSCN1072 DSCN1074

DSCN1060 DSCN1061 DSCN1062 DSCN1066 DSCN1065 DSCN1064

DSCN1067 DSCN1068 DSCN1063 DSCN1069 DSCN1075

Τα υπόλοιπα από τη γιορτή μας.. σε λίγες μέρες.

Καλέ να περάσετε με υγεία!!!

10 responses »

    • Αγαπημένη μου μάγισσα ευχαριστούμε γαια τα καλά σου λόγια , είσαι πάντα καλή!!!Έχασα και μερικές φωτογραφίες με τα γράμματα στον Άγιο Βασίλη, ήταν πολύ ωραία γράμματα, αλλά κάποια άλλη φορά..Συνολικά προσπαθήσαμε, άλλη μία χρονιά!!!Ευχόμαστε τα καλύτερα σε σένα και την οικογένειά σου!!!ΦΑΣΜΑ!!!!!!!!

      Μου αρέσει!

  1. ΠΩΠΩ ΤΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΣΚΗΝΙΚΟ !!ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΑΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ !!!!!ΦΟΒΕΡΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΙ ΕΣΕΙΣ.. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΒΑΛΙΑ, ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΒΡΟΥΝΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ.

    Μου αρέσει!

    • Κική μου να είσαι καλά ευχαριστούμε πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και ανταποδίδουμε βεβαίως-βεβαίως!!!Πήγε καλά σήμερα ξεμπερδέψαμε..φιουυυυυυ!!!!!Αλλά τα παιδάκια φύγανε χαμογελαστά και με μια γεύση μπισκοτόσπιτου στα χείλη, στο οποίο όρμηξαν και δεν άφησαν τίποτα. ¨ορμηξα κι εγώ!11Και δεν έμεινε τίποτα. Να ναι καλά η ελίνα που το έφτιαξε. Άντε και του χρόνου με υγεία!!!

      Μου αρέσει!

    • Ευχαριστούμε πολύ Έλλη να είσαι καλά. Υγεία και σε σένα με αγάπη και χαρά και στην οικογένειά σου βεβαίως τις θερμότερες ευχές μας!!!Να είσαι πάντα καλά γερή και δημιουργική!!!

      Μου αρέσει!

  2. ΒΑΛΙΑ ΜΟΥ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕς ΕΥΧΕς ΓΙΑ ΤΟ1013…ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΟΚΥΨΕΙ…….ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΝΑ ΔΙΚΤΥΩΘΩ ΚΑΙ ΝΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ .ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ (ΚΙΝΗΤΟ,FB, ΚΛΠ) ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ… ΘΑ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΟΥΜΕ…ΠΕΣ ΜΟΥ ΑΝ ΕΛΑΒΕΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΥ …….ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΜΑΝΟΥΛΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    Μου αρέσει!

    • Αγαπημένη μου τα έλαβα όλα, δέχτηκα το αίτημα φιλίας στο φεισμπουκ και ελπίζω σε τακτική επικοινωνία!!! ¨οσο το δυνατόν δηλαδή!!!Φιλιά Πολά , Καλή χρονιά να μου φιλήσεις τα κορίτσια σου!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

