Το παραμύθι μας.

Standard

Επιτέλους, μόλις χθες, τέλειωσε η  επιμέλεια και επεξεργασία του παραμυθιού που μας είχαν υπαγορεύσει τα παιδιά, με τίτλο: Το φεγγάρι κι ο αστροναύτης», ή «Ο πρωτος αστροναύτης που πάτησε στο φεγγάρι».

Ευχαριστώ πολύ τις συναδέλφους μου που ανταποκρίθηκαν , που συνεργάστηκαν και που βοήθησαν στο σχεδιασμό και την υλοποίηση της δραστηριότητας!!! Ευχαριστώ Ελίνα και Ελένη!!!

0 1 2

3 4 5

6 7 8 9 10 11

12 13 14

15 16 17

18 19 20

Εδώ τελειώνει η πρώτη μας ιστορία, η οποία θα μπει στη βιβλιοθήκη του 11ου νηπιαγωγείου Πύργου. Ευχαριστώ όλα τα παιδάκια που μου έδωσαν την ευκαιρία να ασχοληθώ με κάτι τέτοιο και ελπίζω , ότι θα το ξανακάνω σύντομα!!!

15 responses »

    • Αυτή τη βδομάδα θα πάει στο τυπογραφείο. Ελπίζω να φανεί αντάξιο των προσδοκιών τους. Είναι η πρώτη προσπάθεια, πιστεύω να περάσουν καλά και να ανταποκριθούν και στη δεύτερη.!!Ευχαριστούμε Κική, φιλάκια Πολλά!!!

      Μου αρέσει!

    • Αγαπημένη μου δασκάλα δεν ξέρω πως να το κάνω θα ρίξω μια ματιά το βράδυ-όταν βάλω τη μπουμπού μου για ύπνο, στα ψηφιακά σας παραμύθια. Δεν έχω ιδέα, ΄τωρα το ξεκινάω σιγά-σιγά.

      Μου αρέσει!

    • Ευχαριστούμε για το θετικό σχόλιο και τα θαυμαστικά που το συνοδεύουν. Έχουμε να μάθουμε πολλά ακόμα για το παραμύθι και θα συμβουλευτώ τις αγαπημένες μου συναδέλφους!!!Έφη ευχαριστούμε φιλιά!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

