Συναισθήματα Α μέρος

Standard

Δουλεύουμε παράλληλα και το πρόγραμμα με τα συναισθήματα από την προηγούμενη εβδομάδα. Ξεκινήσαμε λοιπόν από το δέσιμο της ομάδας.

Εμφανίσαμε ένα κουτί. Ένα σεντούκι καλύτερα, μέσα στο οποίο ήταν κρυμμένοι ένας ξεχωριστός κι ένας ψεύτικος άνθρωπος.

Ένας καθρέφτης και μια μάσκα. Αναρωτηθήκαμε πως χωράνε δύο άνθρωποι μέσα στο κουτί, ώσπου το ανοίξαμε.

057 061

Και είδαμε ότι υπήρχαν μέσα, μία μάσκα κι ένας καθρέφτης.

Αν βάλουμε τη μάσκα και κρύψουμε τα χαρακτηριστικά μας, δεν είμαστε οι αληθινοί ξεχωριστοί εαυτοί μας κι αν δούμε στον καθρέφτη χωρίς τη μάσκα θα δούμε τον αληθινό εαυτό μας. Τον αληθινό ξεχωριστό εαυτό μας, αμύθητο σε αξία, τόσο ακριβό, που κανείς δεν μπορεί να τον αγοράσει. Ο καθένας από μας είναι ένας αμύθητος θησαυρός. Θα βάλουμε τους θησαυρούς μας σε αυτό το σεντούκι. Αλλά θα παίξουμε με τους φίλους μας. Για να δούμε, εμείς ξέρουμε τον εαυτό μας. Για να δούμε τί λένε οι φίλοι μας για μας.

058 059 060

062 063 088 090

Συνεχίσαμε τη διαδικασία με όλα τα παιδιά και το κουτί μας γέμισε θησαυρούς. Βάλαμε τον πειρατή Γελαστώνη φύλακα του θησαυρού

001

Λέμε τί μας αρέσει στους φίλους μας, τους κάνουμε χαρούμενους, τους ανεβάζουμε την αυτοεκτίμηση γιατί τους αγαπάμε.

Τί είναι η αγάπη; (μη δίνετε σημασία στα άθλια γράμματα, είναι μέσα στα πολλά ελαττώματα της Βάλιας)

009

Αν η αγάπη ήταν γλυκό τί θα βάζαμε μέσα;;

008

Γράφουμε τα συστατικά και τα βάζουμε σε ροζ πουγκιά με ροδοπέταλα. Όλα αυτά τα κλέινουμε στην καραμέλα της αγάπης.

003 004 007

Ο Γελαστώνης φύλακας του θησαυρού και της συνταγής

011

Όλα αυτά μπήκαν στη γωνιά των συναισθημάτων

010

012 013

Ζωγραφίσαμε και το Ουράνιο τόξο της αγάπης-εμπνευσμένο από το τραγούδι της Τατιάνας Ζωγράφου.

014

Στο τελείωμα του πρότζεκτ θα υπάρχει πλήρης βιβλιογραφική αναφορά, επειδή είναι πολλές οι πηγές κια τις επεξεργαζόμαστε ακόμη.

13 responses »

  1. Βάλια μου πολύ όμορφα ξεκινήσατε τη δράση σας και θα έλεγα με έναν πολύ ρομαντικό και τρυφερό τρόπο. Πολλές δώσεις αγάπης και φαντασίας γινεται το καλύτερο παιχνίδι για τα παιδιά. Μπράβο!

    Μου αρέσει!

    • Αγαπημένη μου Νικολέττα να πούμε ότι είναι επεξεργασμένες οι ιδέες και προσαρμοσμένες, δεν είναι όλες δικές μας, θα υπάρξει και σχετική βιβλιογραφία γι αυτό και αναφορές βέβαια. Σε ευχαριστούμε για τα πολύ όμορφα λογάκια σου και την καλή σου διάθεση, θα έχουμε και συνέχεια!!!

      Μου αρέσει!

  2. Ο πειρατής σας και η γωνιά σας είναι ότι πιο πρωτότυπο έχω δει για τα συναισθήματα! Κι επειδή συνήθως δεν μου αρέσουν πολλές δραστηριότητες που σχετίζονται με τα συναισθήματα αλλά εδώ θα κάνω στάση και θα δώδω πολύ προσοχή γιατί μου άρεσε πάρα πολύ! Μπράβο και ανυπομονώ για την συνέχεια!

    Μου αρέσει!

    • Μάρω μου τί ναπώ;; Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τα πολύ θετικά σου σχόλια, είσαι πάντα πολύ καλή μαζί μας, βέβαια. Να πω ξανά και σε σένα ότι βασιζόμαστε και σε βιβλιογραφία, δεν είναι όλα δικές μας σκέψεις και προσεγγίσεις. Ο πειρατής και η καραμελίτσα, καθώς και το πανω που θα ανρτήσουμε παρακάτω, είναι δικές μας σκέψεις, αλλά ο τρόπος βασίζεται σε δραματοθεραπεία που διαβάσαμε στι ιντερνετ και σε άλλες πηγές. Θα δου΄΄εψουμε και παράλληλα με τα θέματα μας, όπως πχ στο διάστημα θα φτιάξουμε ένα παραμύθι με εξωγήινους που έχει σχέση με τη φιλία και με τη διαφορετικότητα . Ελπίζω να μη χαθώ στη μετάφραση βέβαια και ταλαιπωρήσω άδικα παιδιά και συναδέλφους. Θα δούμε…Ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!

      Μου αρέσει!

  3. Βαλια μου μοναδική η προσέγγιση σου!!!!! γεμάτη αγάπη-χιούμορ-ευαισθησία-φαντασία και ροζ!!!!!!! μπράβο μικρή μου !!! εύχομαι, δυνατή συνέχεια!!! αναμένουμε…….

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

