Συναισθήματα και διαφορετικότητα.

Standard

Εδώ παρουσιάζονται οι υπόλοιπες δραστηριότητες των συναισθημάτων που έγιναν την προηγούμενη εβδομάδα. Την Εβδομάδα που μας πέρασε ασχοληθήκαμε με τα συναισθήματα και τη διαφορετικότητα και κάναμε ένα πέρασμα από τις φυλές σιγά-σιγά.

Εδώ βλέπουμε παιχνίδι στα κάστρα των συναισθημάτων. Στην παρέα προστέθηκε και ένα τρίτο, αυτό της ηρεμίας.

001 097

Επείτα η δραματοποίηση του ποιήματος του Δροσίνη για τον ήλιο και τον αέρα

003

110 111 112 113 115 117 120 123 125

Τα μπαλόνια με τα οποία είχαμε παίξει την προηγούμενη εβδομάδα σιγά-σιγά πήταν σχήμα…και μετα μορφώθηκαν για χάρη μιας εξαιρετικής ιστορίας που διαβάσαμε. Το γαϊτανάκι της Ζωρζ Σαρρή, μια ιστορία γεμάτη συναισθήματα, ανθρώπους κι ένα υπέροχο όραμμα.

046 047 071

Ο Ελμερ-το παραμύθι, ο Έλμερ δραματοποίηση και ομαδική χειροτεχνία

031 048 049

050 051 052 058 059 060

Από το σύγχρονο νηπιαγωγείο, παλιό τέυχος  (νο 56) του 2007 βρήκαμε το διαπολιτισμικό αλφαβητάρι:

Άπλωσα στη γη πολύχρωμο πανί και .. το αναλύσαμε και το παίξαμε

004 005 007 008 009 026

Στο ρ εκεί που λέει ρατσισμός για να μην παρεξηγηθώ το ποιηματάκι λέει:

Άπλωσα στη γη

πολύχρωμο χαλί

Ίδιοι διαφορετικοί,

Όχι στο ρατσισμό με μιά φωνή

Διαβάσαμε την παγκόσμια διακήρυξη των ανθρώπινων δικαιωμάτων, ζωγραφίσαμε, φτιάξαμε το πολύχρωμο δέντρο της αγάπης και τον πλανήτη των παγκόσμιων συναισθημάτων. 

088 081 082 081 094 095

Και η ιστορία της μικρής Πάτμινι

Το ημερήσιο πρόγραμμα της μικρής Πάτμινι μου το έδωσε πριν κάποια χρόνια το αγαπημένο μου Ελενίτσι.

Φέτος το ενσωματώσαμε στο πρόγραμμά μας για τη διαφορετικότητα και το συγκρίναμε με το δικό μας πρόγραμμα. Η ανομοιογένειά του μας έκανε εντύπωση, μας προβλημάτισε και μας έκανε να καταλάβουμε καλύτερα ότι τα ανθρώπινα δικαιώματα πρέπει να τα σέβονται όλοι και σε όλον τον κόσμο

066

067 068 069 070

Μετά από όλα αυτά διαμορφώσαμε τη βιβλιοθήκη μας με ..συναισθηματικά κριτήρια

028 029 030

Επίσης παιχνίδια με συναισθήματα..λίγα ακόμα μιμητικά και συνδυαστικά με μουσικά όργανα

033 035 038 042 046

Τα παιδιά κρύβουν την κάρτα από τους φίλους τουε, μιμούνται το συναίσθημα και προσπαθούν να το αποδώσουν στο πρόσωπό τους

077 078 079 080

Συναισθήματα και μουσικά όργανα. Κάποια παιδιά γίνονται βασιλιάδες συναισθημάτων , επειδή τα απέδωσαν πιστά στην παντομίμα, έτσι προσπαθούν μέσα από τις μελωδίες τους να μεταφέρουν το συναίσθημα και στους άλλους και μάλιστα οι άλλοι θα πρέπει να το μιμηθούν .

Αυτά φιλιά και να είστε καλά!!!

 

6 responses »

    • Κική μου ευχαριστούμε πολύ!!!Τα βιβλία για να είμαι ειλικρινής τα βρήκα, υπήρχαν στο σχολείο και ευτυχώς λειτουργούν τέλεια με τη δανειστική, διότι δεν ξεχνιέται το θέμα κι όλο συζητάμε για τα συναισθήματα, βοηθάνε και τα κάστρα που πάνε και παίζουνε θα φτιάξουμε από αάυριο και το τοτέμ των συναισθημάτων, αργότερα τον αρλεκίνο θα τον κάνουμε κι αυτόν με αρκετή δόση συναισθημάτων, γενικά πολύ συναίσθημα έχει πέσει, χαχαχα

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s