Ανθρώπινο σώμα ( α μέρος)

Standard

Από την Τρίτη που μας πέρασε διαπραγματευόμαστε στο σχολείο το θέμα του ανθρώπινου σώματος. Είχαμε στη διάθεσή μας λίγο χρόνο για ένα θέμα που κρατάει μια ζωή, θα το συνεχίσουμε λίγο ακόμα την επόμενη εβδομάδα. Μας έχουνε φάει τα προγράμματα και ο ασφυκτικός κλοιός μέχρι το Πάσχα. Το παλέψαμε όμως,. Τουλάχιστον τα βασικά, τα κάναμε. Επίσης, ο ανοιξιάτικος καιρός δημιουργεί στα ζουζούνια μας μια, ας την πούμε ευφορία και ζουζουνίζουν, οπότε κινηθήκαμε αναλόγως τη διάθεση τους. Για πάμε να δούμε τί κάναμε

003

‘Οπως είδαμε και στο αγαπημένο αστροπελέκι  τονίσαμε τα χαρακτηριστικά μας «βάφοντάς» τα με πινέλο.

004

Το λεξικό του ανθρώπινου σώματος

034 035

Το λεξικό πριν το συμπληρώσουμε και τα σοφά λόγια της γιαγιάς (δηλαδή παροιμίες και αινίγματα για το σώμα)

043 045

το κλασικό περίγραμμα του ανθρώπινου σώματος ζωγραφισμένο με τέμπερες, τώρα βρίσκεται σε περιόπτη θέση ακριβώς πάνω από τη γωνιά ιατρείου.

046 047

ζυγιστήκαμε, μετρηθήκαμε και φτιάξαμε κι εμείς ταυτότητες

048 049 050

Διαλύσαμε τις γωνιές παράδοσης, μεταμφίεσης και μπακάλικου και φτιάξαμε καινούργιες, ιατρείου και φαρμακείου, τις οποίες σιγά-σιγά τις εμπλουτίζουμε

051 052 053

Γενικά την εβδομάδα που μας πέρασε τα παιδάκια μας  δεν είχαν πολλή όρεξη για γλώσσα, αλλά για παιχνίδι, οπότε παίξανε και στη νεοϊδρυθείσα γωνιά.

080 081

Μπορούμε να πούμε ότι η ιστορία του Μάκη Ενζυμάκη τους κίνησε το ενδιαφέρον. Σίγουρα το πεπτικό σύστημα τους προκάλεσε  περισσότερο ενδιαφέρον, από τις υπόλοιπες ανθρώπινες λειτουργίες

065 054 055 056 057 058 059 060 061 062 063 064

Και τα παιχνίδια αρχίζουν. Διάφορα περπατήματα, με τα χέρια, πόδια πλάτη, ποπο-ατομικά

005 006 009 010 012 016 019 022

συμπληρωματικά να πώ ότι μετά την άσκηση των περπατημάτων ακολούθησε  ένα παιχνιδι σύμφωνα με το  οποίο τα παιδιά έμεναν ακίνητα και κουνούσαν μόνο τα μέλη που άκουγαν από την εντολή. Πχ κουνήστε τη γλώσσα ή κουνήστε τον αντίχειρα

Πάμε στη μπάλα την πονηρή. Είναι μια μπάλα πονηρή που όλο αλλάζει, μια γίνεται καυτή, μια παγωμένη, μια γίνεται βρωμερή και μια λασπωμένη, μια γίνεται βαριά και μια ελαφριά, μα μπορεί να είναι και μια μπάλα που να δείχνει το μέλλον

023 024 025 026

Έπειτα κάναμε εργασίες σε ζευγάρια

027 028 030 031 032 033

Και εργασία στο χαρτόκουτο.  Ένα παιδιί κρύβεται στο χαρτόκουτο και από το παραθυράκι εμφανίζεται κάποιο μέλος που θέλει να κουνήσει. Πχ χερια, κεφάλι, φρύδια, δάχτυλα, οι φίλοι του κάνουν ότι κάνει ο κρυμμένος

036 037

Το τελευταίο  μας παιχνίδι που το παίξαμε αρκετές φορές τόσο στην τάξη, όσο και στην αυλή είναι βασισμένος στο βιβλίο του Eric carle «Από την κορφή ως τα νύχια», εκδόσεις καλειδοσκόπιο.

Ας το δείξουμε λοιπόν:

Είμαι ένας πιγκουίνος και γυρίζω το κεφάλι μου εγώ μπορώ εσύ μπορείς;;

Τα παιδιά πρέπει να κάνουν την κίνηση που κάνει ο πιγκουίνος (παιδάκι) και να πούν μπορώ

067 068

Είμαι μια καμηλοπάρδαλη και λυγίζω το λαιμό μου εγώ μπορώ εσύ μπορείς;;

069

Είμαι ένα βουβάλι και τους ώμους μου σηκώνω εγώ μπορώ, εσύ μπορείς;

070

Είμαι μια μαιμού και τα χέρια μου κουνώ, εγώ μπορώ εσύ μπορείς;;

071

Είμαι μία φώκια και τα χέρια μου χτυπώ εγώ μπορώ, εσύ μπορείς;;

072

Είμαι ένας γορίλας και το στήθος μου χτυπώ εγώ μπορώ , εσύ μπορείς;;

073

Είμαι μία γάτα και την πλάτη καμπουριάζω εγώ μπορώ, εσύ μπορείς;;

074

Είμαι ένςα κροκόδειλος και τη μέση μου κουνώ, εγώ μπορώ, εύ μπορείς;;

075

Είμαι ένας γάϊδαρος και τα πόδια μου τινάζω, εγώ μπορώ , εσύ μπορείς;;

076

Είμαι μια καμήλα και τα γόνατα λυγίζω γιατί μπορώ, εσύ μπορείς;;

077

Κι εγώ είμαι …εγώ και το πόδι μου κουνώ γιατί μορώ, εσύ μπορείς;;

078

Ολοκληρώσαμε με παιχνίδια για τις αισθήσεις  και με το σπιτάκι των αισθήσεων

084 085 086 087 088 090 092

Αυτά έχουμε ακόμα να δείξουμε το πρόπλασμα, να κάνουμε κάποια παιχνίδια ακόμα και τέλος .

8 responses »

    • Μαρία μου δεν έχουν μυαλό για τίποτα άλλο τα πιτσιρίκια μας, εκτός από παιχνίδια. Έχουν κουραστεί πολύ και είναι πολύ ανήσυχα την ώρα που κάνουμε γλώσσα, οπότε βάζουμε πολλά παιχνίδια για να τους κρατάμε το ενδιαφέρον. Τώρα που κάνει καλό καιρό παίζουμε οργανωμένα παιχνίδια στην αυλή, τί να κάνουμε , αφού δεν αντέχουν άλλο. Ευχαριστούμε για τα όμορφα σχόλια

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s