Το βιβλίο

Standard

Το βιβλίο δεν έχει στόμα, κι όμως μιλάει. Διηγείται ένα σωρό ιστορίες και λέει και ποιήματα και τραγουδάει και τραγούδια με τις νότες. Η μαμά διαβάζει, και το βιβλίο μιλάει με το στόμα της. Όταν θα μάθω να διαβάζω, τότε το βιβλίο θα μιλάει με το δικό μου στόμα. Α, όταν μάθω να διαβάζω, μήτε στιγμή δε θα αφήνω σε ησυχία το βιβλίο. Θα το βάζω να μου διηγείται ιστορίες κι ιστορίες, ώσπου να κουραστώ. Κι ως την ώρα που θα κλείνουν τα μάτια μου από τη νύστα. Τότε θα βάζω το βιβλίο κάτω από το προσκέφαλό μου και μόλις θα ξυπνώ θα το βάζω να μου λέει μια μικρή ιστορία. Τώρα η μαμά με πηγαίνει στον παιδικό κήπο. Έχει κι εδώ βιβλία. Μας περιμένουν υπομονετικά. Η δασκάλα μας διαβάζει με δυαντή φωνή. Το βιβλίο είναι ευχαριστημένο που το ακούμε με τόση προσοχή. Όταν μιλάει το βιβλίο, εμείς σωπαίνουμε. Δεν κάνουμε καθόλου θόρυβο για να μην το ενοχλήσουμε.

Ντόρα Γκάμπε (μετάφρασηΓιάννης Ρίτσος), Εγώ , η μητέρα μου κι ο κόσμος, εκδόσεις κέδρος

Κάπως έτσι ξεκινήσαμε το αφιέρωμά μας στο παιδικό βιβλίο την Τρίτη που μας πέρασε.  Εξηγήσαμε τη διαδικασία παραγωγής ενός βιβλίου, κάναμε πίνακα γράφοντας το αγαπημένο μας παραμύθι, διαβάσαμε το αγαπημένο μας παραμύθι, το παίξαμε, τραγουδήσαμε για να γιορτάσουμε το βιβλίο, φτιάξαμε σελιδοδείκτες

036 035 030 031 032 034 037 038

Επίσης τραγουδήσαμε το υπέροχο τραγούδι της Δέσποινας  (Ήταν ένα μικρό βιβλίο, ήταν ένα μικρό βιβλίο, που την ψυχή μου την ταξίδευε, που την ψυχή μου την ταξίδευε οε, οε, οε, οε). Θα το βρείτε εδώ.

Διαβάσαμε το βοβλίο που νίκησε στα αγαπημένα τους. Και είναι φυσικά ο Έλμερ. Οπότε στο τέλος χορέψαμε και το ελεφαντάκι από τον τεμπέλη δράκο.

Το ποίημα για το βιβλίο του Ευγένιου Τριβιζά, μας το έφερε η Ελίνα και το αναλύσαμε βάσει των πολλών διαδακτικών ωρών που έχουμε καταναλώσει στα συναισθήματα.

2 responses »

  1. Βάλια καλημέρα! Οι σελιδοδείκτες που φτιάξατε είναι πολύ γλυκούληδες! Αν μπορέσεις κάποια στιγμή θα μας βάλεις το πατρόν σε παρακαλώ? Επίσης ήθελα να σε ρωτήσω αν τους έχεις πλαστικοποιήσει ή είναι η ιδέα μου επειδή γυαλίζει λίγο! 😉 Σε ευχαριστώ πολύ!! Χριστίνα

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

