Τα τελευταία…

Standard

Βαδίζουμε προς το τέλος και τα βήματα είναι κάπως βαριά. Αυτή η χρονιά κύλησε σα νεράκι, όμορφα και δροσερά!!Οι τελευταίες μέρες κρύβουν μέσα τους και λίγη θλίψη. Παρόλες τις γκρίνιες μου για τη μετάθεση-που δεν έρχεται, περασα μια υπέροχη χρονιά στ’αλήθεια!!!

Λοιπόν τα τελευταία μας περίπου..

698 699 700 701 702 703 704 705 706

Εκδρομή στο Κατάκολο με μαμάδες και γιαγιάδες

707 708 709 710 711

τελευταίες κατασκευές, υλικά βεστιαρίου και η έκθεση για τα συναισθήματα.

11 responses »

  1. Μπράβο Βάλια, περάσατε υπέροχα και οι εργασίες σας πολύ όμορφες!. Πάντα να έχεις την ίδια όρεξη και δημιουργικότητα! Και θα έρθει και η μετάθεσή σου…που θα πάει!!

    Μου αρέσει!

  2. και τα πρώτα σας και τα τελευταία σας ………….. καταπληκτικά !!!!
    πάντα δημιουργική μικρή μου !!!!
    θα μου λείψεις………….
    να περνάς όμορφα μακριά μας !!!!
    φιλάκια !!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

