Καλή Χρονιά!!!

Standard

Γειά χαρά αγαπημένες και αγαπημένοι. Οι χαρταετοί , το καλοκαίρι που μας πέρασε, μετακόμισαν , ξεκουράστηκαν κάπως, είδαν πολλούς φίλους, αποχαιρέτησαν κάποιους άλλους και τώρα είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν νέα ταξίδια. Ισιώνουν λίγο το τσαλακωμένο χαρτί τους, κουνάνε την πολύχρωμη ουρά τους και είναι έτοιμη να ταξιδέψουν σε άλλες πολιτείες. Πολιτείες όχι μόνο , αμιγώς εκπαιδευτικές, αλλά και άλλες  άγνωστες ή γνώριμες από τα εφηβικά χρόνια. Μέχρι να απογειωθούν, έχουν μερικές μέρες προετοιμασίας ακόμη…

6 responses »

  1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΒΑΛΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ Ο ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ ΣΟΥ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΣΕ ΑΝΕΦΕΛΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ ΜΕ ΟΥΡΙΟ ΑΕΡΑΚΙ……
    ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ …ΚΑΙ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΑΡΤΑΕΤΟΥ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΥΡΓΙΩΤΙΚΟ ΟΥΡΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗ…..
    ΚΑΛΑ ΠΕΤΑΓΜΑΤΑ ΦΕΤΟΣ!!!!!!!

    Μου αρέσει!

    • Είσαι πάντα καλή και πάντα με όμορφα λόγια και σ’ευχαριστώ από καρδιάς για τα λόγια σου!!!Ε ναι ελπίζω να είναι ανέφελοι, αλλά δυστυχώς..τα πρώτα σύννεφα έχουν φανεί διότι θα είναι μια δύσκολη χρονιά σε γενικό πλάνο…Θα κρατήσω τα όμορφα σου λόγια και θα εξοπλίσω τους χαρταετούς με τέτοια!!!Και πάλι σ’ευχαριστώ , Καλή Χρονιά και χαιρετίσματα σε όλους!!!

      Μου αρέσει!

  2. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ !!!!!!!!!!!!!!!ΑΝ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ ,ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ,, ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ ,, ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ , ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ,ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΟΥ !!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ !!!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

    • ΄Κική μου σέυχαριστώ ειλικρινά για τις ευχές και τα όμορφά σου λόγια. Ελπίζω και φέτος , κάτι να κάνω, δεδομένων των κακών εξελίξεων στα εκπαιδευτικά δρώμενα. Αν και η φωτογραφική μου μηχανή τα έπαιξε και ο υπολογιστής χάνει πολύ και δεν έχω καλή σύνδεση επίσης, κάτι θα γίνει δεν μπορεί, έστω και μικρά καθημερινά που λέμε!!! Σ’ευχαριστώ και σε φιλώ!!!Καλή και δημιουργική χρονιά και σε σένα!!!

      Μου αρέσει!

  3. Πριν λίγες μέρες Βάλια μου, καθόμουν και εικονογραφούσα το πέμπτο παιδικό βιβλίο του Παραμυθά… και η πρώτη ιστορία-παραμύθι είχε τίτλο «Η μάχη των χαρταετών»!!! και όπως ήταν φυσικό, όση ώρα τους ζωγράφιζα σας είχα στο νου μου! 😉
    Εύχομαι μέσα απ’ τη καρδιά μου σε όλη την οικογένεια, καλή σχολική χρονιά και να είναι δημιουργική, φωτεινή, χαρούμενη!
    Ωραίο τραγούδι διάλεξε ο Βαλάντης,,, μήπως;

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πάντα καρδιάς! 🙂

    Μου αρέσει!

    • ΦΑΣΜΑ!!!!ΦΑΣΜΑ!!!Αγαπημένη μου τί ευχάριστη συγκυρία να μας σκέφτεσαι την ώρα της δουλειάς σου!!!Είσαι πολύ καλή πάντα!!!Σευχαριστούμε πολύ για τις ευχές!!!Το τραγουδάκι είναι δικής μου επιλογής διότι μπορεί να ξέφυγα από ένα μέρος που δε μου άρεσε, αλλά δεν μπορώ να ξεφύγω από τον εαυτό μου, οπότε συνεχίζω το δρόμο μου σα χαρταετός μαζί με την οικογένεια των χαρταετών, αλλά σε άλλες πολιτείες!!!ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

