Βήματα για τη Ζωή 5,6

Standard

Ήδη από την έναρξη του προγράμματος τα παιδιά διαλέγουν τη θέση που θα καθίσουν στην παρεούλα ( κάθε μέρα και άλλη θέση) με την τυχαία επιλογή ζώου. Έχουμε πλαστικοποιήσει κάρτες από ζωάκια  εις διπλουν, τις οποίες έχουμε κολλήσει στα παγκάκια. Τις υπόλοιπες, τις έχουμε τοποθετήσει σε ένα κουτί , μέσα από το οποίο τα παιδιά τρυχαία διαλέγουν μια θέση και κάθονται. Κάθε μέρα  το παίζουμε αυτό το παιχνίδι, οπότε κάθε μέρα έχουν διαφορετική θέση και βρίσκουν άλλα άτομα να αλληλεπιδράσουν.

Φωτογρ. 0348 Φωτογρ. 0349

Το πέμπτο μάθημα από το βιβλίο, μας άρεσε ομολογουμένως πολύ, διότι είχε πολλά παιχνίδια τα οποία ευχαριστηθήκαμε, αρχής γενομένης από τη βοηθό μας

Φωτογρ. 0351 Φωτογρ. 0352

Είναι το γνωστό παιχνίδι «Κάντε , ότι κάνω». Μαζί μου είχε προηγηθεί το παιχνίδι Κάνε, μην κάνεις, αν πω, οπότε η βοηθός μας προσπάθησε να κάνει το ίδιο με τους φίλους της.

Φωτογρ. 0355 Φωτογρ. 0358 Φωτογρ. 0361 Φωτογρ. 0369 Φωτογρ. 0374 Φωτογρ. 0378 Φωτογρ. 0380 Φωτογρ. 0381

Παιχνίδια «Κάνε ότι κάνω» με «εμψυχωτη», με ζευγάρια όρθιοι, με ζευγάρια αντικρυστά στην παρεούλα.

Λοιπόν μετά από αυτά τα ωραία παιχνίδια, ήρθε η ώρα για  μια μικρή θεατρική παράσταση. Διαβάσαμε το ποίημα του Γιώργου Μαρίνου, Κλόοουν. Παίξαμε, το απαγγείλαμε, μπήκαμε στη θέση του κλόουν

Φωτογρ. 0384 Φωτογρ. 0385 Φωτογρ. 0388 Φωτογρ. 0391 Φωτογρ. 0394 Φωτογρ. 0396 Αμέσως μετά παίξαμε το παιχνίδι με το «ξεπάγωμα'», οπότε χρειαστήκαμε την αίθουσα ύπνου.

Χωριζόμαστε σε δύο ομάδες η μία αντικρυστά στην άλλη . Η βοηθός κάνει κινήσεις και οι υπόλοιποι ακολουθούν. Κάποια στιγμή παγώνουν σε μία στάση. Οι αντικρυνή ομάδα σηκώνεται. Τα παιδιά πρέπει να πάρουν την ίδια στάση με τους «παγωμένους » για να «ξεπαγώσουν». Αλλάζουν ρόλους.

Φωτογρ. 0403

Στο επόμενο μάθημα για τη διαχείριση περισπασμών, γράψαμε μηνύματα στους αγαπημένους μας φίλους

Φωτογρ. 0405 Φωτογρ. 0406 Φωτογρ. 0407

Φωτογρ. 0417

Παίξαμε κουκλοθέταρο με τις κούκλες των βημάτων, τον Γκίλμπο και τη Μελίτσια

Φωτογρ. 0419

Φτιάξαμε ένα τηλέφωνο για τις καθημερινές διαχειρίσεις περισπασμών μέσα στην τάξη

Φωτογρ. 0416

Παίξαμε χαλασμένο τηλέφωνο και παίξαμε επίσης το τηλέφωνο σε ζευγάρια με τη δημιουργία περισπασμών από τα άλλα παιδιά, για να δούμε αν η επικοινωνία καθίσταται ομαλή

Φωτογρ. 0420 Φωτογρ. 0408 Φωτογρ. 0409 Φωτογρ. 0411 Φωτογρ. 0412

Στο τέλος από τους πολλλούς περισπασμούς τα παιδιά ήρθιαν πολύ κοντά για να ακούσουν το ένα , το άλλο.

Παίξαμε και το παιχνίδι «Πομπός-δέκτης΄παράσιτα» καθυπόδειξιν του βιβλιου των βημάτων για τη ζωή. Χρησιμοποιήσαμε μερικές σύνθετες λέξεις. Μία κάθε φορά. Η ομάδα πομπός έπαιρνε το μήνυμα σε φάκελο, το «διάβαζε» και έψαχνε τρόπους να περάσει τα παράσιτα, μια άλλη ομάδα παιδιών που θα εμπόδιζε τον πομό να μεταδώσει το μήνυμα. Ο δέκτης σε κάθε περίπτωση ( η Τρίτη ομάδα) έπρεπε να καταλάβει το μήνυμα ανεξάρτητα από τις παρεμβολές και να πει τη λέξη.

Φωτογρ. 0415 Φωτογρ. 0424 Φωτογρ. 0428

2 responses »

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s